دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آخرین جزئیات پلمب دانشکده خبر

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 455457
دبیر کانون دانش‌آموختگان دانشکده خبر با اشاره به پلمب ساختمان دانشکده خبر گفت: مشکل دانشجویان دانشکده خبر طی چند روز آینده حل می‌شود.
به گزارش جهان، سیدفرجام گمانه دبیر کانون دانش‌آموختگان دانشکده خبر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت ساختمان دانشکده خبر تهران گفت: ملک و ساختمان دانشکده خبر اجاره‌ای بوده و به دلیل عدم پرداخت اجاره، صاحب ملک امروز اقدام به پلمب این ساختمان کرد.
 
وی افزود: پیشتر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به وزیر ارشاد دستور کتبی دادند که هر چه سریع‌تر مشکل این دانشکده مرتفع شود. وزیر ارشاد رئیس هیئت‌امنای دانشگاه است و این دانشکده با مصوبه شورای گسترش وزرارت علوم از سال 1376 به صورت تخصصی در حوزه خبر کار می‌کند، البته پلمب این ساختمان به معنی پلمب دانشکده نیست.
 
مسئول کانون‌ دانش‌آموختگان دانشکده خبر گفت: این دانشکده شعب مختلف در شهرها دارد و در حال حاضر بیش از هزار نفر دانشجو و خبرنگار در این دانشکده فعالیت می‌کنند.
 
وی افزود: در جلسه امروز مقرر شد وزارت ارشاد مشکل را مرتفع کند و هزینه اجاره پرداخت شود، لذا این مشکل ظرف چند روز آینده برطرف می‌شود.
 
گمانه اضافه کرد: کلاس‌های این دانشکده  فعلا در محل‌های دیگر برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *