دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ سربالایی شرمنده!

پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 860623
بایدنی که برای تشویق اسرائیل به قتل عام زنان و کودکان مسلمان در غزه با عجله به تل‌آویو رفته بود،دیروز ۱۸۰ درجه چرخیده و با عقب‌نشینی از مواضع قبلی اعلام کرده که ادامه جنگ در غزه خواسته حماس است!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت:

گفت: مگر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌گفت جنگ در غزه باید تا نابودی حماس ادامه پیدا کند؟!

گفتم: مردک برای تشویق اسرائیل به قتل عام زنان و کودکان مسلمان در غزه با عجله به تل‌آویو رفته و اعلام کرده بود که آمریکا از هیچ کمکی به اسرائیل دریغ نمی‌کند!

گفت: ولی دیروز یکصد و هشتاد درجه چرخیده و با عقب‌نشینی از مواضع قبلی اعلام کرده است که ادامه جنگ در غزه خواسته حماس است!

گفتم: حیوونکی‌ها فکر نمی‌کردند مقاومت جانانه حماس و سایر نیروهای مقاومت دمار از روزگارشان در می‌آورد.

گفت: در گزارش وینوگراد که صهیونیست‌ها برای بررسی علت شکست اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه تهیه کرده بودند، آمده بود که نظامیان اسرائیل برای شلیک به غیرنظامیان در خیابان‌ها آموزش دیده‌اند ولی برای حضور در میادین جنگ از توان لازم برخوردار نیستند.

گفتم: یارو می‌گفت توی جاده یک وانت را دیدم که در سرازیری جاده با سرعت در حرکت بود، اما وقتی به سربالایی رسید به تته پته افتاده بود. نگاه کردم دیدم پشت وانت نوشته بود «سرازیری پرنده، سربالایی شرمنده‌»
https://jahannews.com/vdccixq412bqee8.ala2.html
jahannews.com/vdccixq412bqee8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *