دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ به جای میو میو!

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 860484
گفت: بیست سال است که آژانس هر غلطی خواسته علیه کشورمان انجام داده است و معلوم نیست چرا از حق قانونی خود برای خروج از NPT استفاده نمی‌کنیم؟! خوشبینی حد و اندازه داره!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته است؛ ایران درپی ساخت سلاح اتمی نیست اما، نگرانی‌هایی درباره توانایی‌های هسته‌ای ایران وجود دارد!

گفت: دو دهه است که در حال بازرسی از تمامی تاسیسات هسته‌ای کشورمان هستند و غیر از ارائه اطلاعات هسته‌ای ایران به اسرائیل کاری نکرده‌اند و حالا که از پذیرش تعدادی جاسوس به عنوان بازرس آژانس خودداری کرده‌ایم باید هم نگران باشند!

گفتم: رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه به داشتن سلاح هسته‌ای اعتراف کرده است و براساس مفاد NPT حق داشتن آنها را ندارد. چرا آژانس به سراغ صهیونیست‌ها نمی‌رود؟!

گفت: می‌گویند اسرائیل عضویت در NPT را نپذیرفته است!

گفتم: پس چرا آژانس در بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران رسماً به گزارش‌های مغرضانه‌ای که از رژیم صهیونیستی دریافت کرده است استناد می‌کند؟!

گفت: بیست سال است که آژانس هر غلطی خواسته علیه کشورمان انجام داده است و معلوم نیست چرا از حق قانونی خود برای خروج از NPT استفاده نمی‌کنیم؟! خوشبینی حد و اندازه داره!

گفتم: دزد وارد خانه‌ای شده بود، صاحبخانه بیدار شد، داد زد کی بود؟ چی بود؟ دزد گفت؛ گربه بود و بعد صدای گوسفند درآورد. صاحبخانه با خودش گفت؛ عجب دوره و زمانه‌ای شده؟! گربه به جای میو میو، بع بع می‌کنه!
https://jahannews.com/vdch6vn6k23n-kd.tft2.html
jahannews.com/vdch6vn6k23n-kd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *