يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

خبرنگار BBC: در بیمارستان شفا نه سلاح بود و نه رزمنده حماس!

جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 858961
خبرنگار شبکه دولتی انگلیس اذعان کرد بیمارستان شفا در نزدیکی سواحل غزه که مورد حمله جنایتکارانه ارتش اسرائیل قرار گرفت، فاقد هر گونه نیروی نظامی حماس و اسلحه بوده است!
در بیمارستان شفا نه سلاح بود و نه حماس!
به گزارش ججهان نيوز به نقل از کیهان، اورلا گورین خبرنگار بی‌بی سی گزارش داد: ما توانستیم با دکتر احمد مخللاتی در داخل بیمارستان شفا صحبت کنیم. او که عصبانی و ناامید بود گفت: «صلیب سرخ و دولت‌های بریتانیا و آمریکا کجا هستند؟ آیا همه منتظرند همه ما این‌جا بمیریم و بعد بگویند ما مردم خوبی بودیم؟» این جراح پلاستیک از وحشتی گفت که عملیات سربازان و جست‌وجوی اتاق به اتاق در میان کارکنان و بیماران داخل ساختمان بیمارستان شفا ایجاد کرده است. او گفت نیروهای اسرائیلی افرادی را که در روزهای اخیر تلاش می‌کردند بیمارستان را ترک کنند هدف قرار می‌دادند و تعدادی کشته شدند.
 
این پزشک به ما گفت که هرگز نه حتی یک اسلحه یا نه حتی حضور حماس را در بیمارستان ندیده است. دکتر مخللاتی اصرار داشت که فقط غیرنظامیان در بیمارستان حضور دارند و ارتش اسرائیل را برای ارائه مدرکی دال بر فعالیت حماس در آنجا به چالش کشید. او گفت بیمارستان بدون برق، اکسیژن و آب است. به گفته او، شش نوزاد نارس در روزهای اخیر جان خود را از دست دادند و او نگران است که بقیه هم به دلیل کمبود اکسیژن و کمبود برق «یکی یکی» از دست بروند. دکتر مخللاتی گفت که پزشکان به دلیل کمبود تجهیزات از جمله دستگاه تنفس مصنوعی قادر به کمک به یک بیمار سوختگی نبودند و مجبور شدند «بگذارند او بمیرد».
 
این در حالی است که بی‌بی سی قبلا به نقل از ارتش اسرائیل گفته بود بیمارستان شفا قلب تپنده حماس است. پیتر لرنر، سخنگوی ارتش اسرائیل اندکی پس از شروع عملیات گفت: «هدف ما این است در جست‌وجوی حماس، در هر جا که مخفی شده، به آنجا برویم. محوطه بیمارستان مرکز اصلی عملیات و شاید حتی قلب تپنده و مرکز ثقل آنها باشد».
 
در همین حال، کانال ۱۳ اسرائیل پس از اشغال بیمارستان توسط نظامیان صهیونیست گفت: یک شکست اطلاعاتی مرگبار دیگر؛ برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد، بیمارستان الشفاء در غزه، خالی از هرگونه سلاح و تجهیزات نظامی بوده است.
https://jahannews.com/vdcepv8vzjh8noi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepv8vzjh8noi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با دو دروغ به دو کشور حمله، ویرانی و جنایت راه انداختن
به بهانه بن لادن و ساختمان دوقلو افغانستان رو ویران کردن
به بهانه تسحیلات کشتار جمعی به عراق و اونجارو هم ویران کردن
بین اللملی دروغ گفتن و جنگ راه انداختن الان که دیگه چیزی نیست
آمریکا شیطان بزرگ است