سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۲

گفت و شنود/ برو پایین‌!

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 855382
یکی از اتفاقات جالب این روزها این است که «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان که هیچ اراده‌ای از خودش ندارد، در سفرش به تل‌آویو، به ایران و حزب‌الله لبنان هشدار داده است در جنگ غزه مداخله نکنند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان که به تل‌آویو سفر کرده، به ایران و حزب‌الله لبنان هشدار داده است در جنگ غزه مداخله نکنند!

گفت: حالا دیگه پُف فیل هم خودشو قاطی آجیل کرده!

گفتم: این حیوونکی از خودش اراده‌ای ندارد! آلمان بعد از جنگ جهانی دوم تحت مدیریت سه‌ کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس بوده است. تعداد یهودیان در تمام آلمان ۱۵۰ هزار نفر است که اکثر آنها آلمانی‌تبار هم نیستند ولی بیش از ۱۰۰ کرسی از پارلمان آلمان در اختیار آنها قرار دارد. ضمن آن که بیشترین اختیارات در اداره آلمان بر عهده پارلمان آلمان «بوندس‌تاگ» است.

گفت: پس باید به آلمان و وزیر خارجه‌اش هشدار داد که گنده‌تر از دهانشان حرف نزنند!

گفتم: مورچه از گوش فیل بالا می‌رفت. فیل پرسید؛ اونجا چه می‌کنی؟‌ گفت؛ اومدم گوش‌فیل بخورم! پرسید؛ چقدر پول داری؟ مورچه گفت؛ پول زیادی ندارم! فیل گفت؛ پس برو پایین «پاپ کورن» بخور!... البته آقا فیله ترجمه فارسی پاپ کورن را گفت!
https://jahannews.com/vdcivwavrt1awp2.cbct.html
jahannews.com/vdcivwavrt1awp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بارک ‌الله به سردار قلم.
Iran, Islamic Republic of
با شما موافقم و مثبت هم زدم، ولی کاش جناب آقای شریعتمداری که بشدت مورد احترام بنده هم هستند، در این ستون بیشتر از طنز فاخر استفاده فرمایند، که اتفاقا بسیار هم برای روزنامه وزین کیهان برازنده تر است.