پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

تهدید غیرمستقیم استارلینک توسط روسیه

سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 812824
یکی از دیپلمات‌های روسیه در کارگروه کاهش تهدیدات فضایی سازمان ملل در اظهارنظری می‌گوید: ماهواره‌های غیرنظامی می‌توانند به اهداف موجه نظامی برای تلافی‌جویی تبدیل شوند. برخی مدعی شده‌اند که این اظهار نظر تهدید غیرمستقیم استارلینک بوده که خدمات اینترنتی در اوکراین ارائه کرده است.
تهدید غیرمستقیم استارلینک توسط روسیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، ایلان ماسک مدعی شده که استارلینک در تمام قاره‌ها در دسترس است و حتی در قطب جنوب هم شما با استفاده از اینترنت ماهواره‌ای می‌توانید اینترنت داشته باشید.

بعد از این ادعای ماسک یکی از دیپلمات‌های روسیه در کارگروه کاهش تهدیدات فضایی سازمان ملل در اظهارنظری می‌گوید: ماهواره‌های غیرنظامی می‌توانند به اهداف موجه نظامی برای تلافی‌جویی تبدیل شوند. برخی مدعی شده‌اند که این اظهار نظر تهدید غیرمستقیم استارلینک بوده که خدمات اینترنتی در اوکراین ارائه کرده است. کاربری در این باره نوشت: «دوره اینترنت‌های کابلی و فیبر نوری داره سر میاد و دنیا داره با سرعت به سمت اینترنت ماهواره‌ای میره.» 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcciiq402bqs48.ala2.html
jahannews.com/vdcciiq402bqs48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *