يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

جهان علیه اسرائیل +آمار و نقشه

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 879568
راهپیمایی‌ها و تجمعات در ۵ قاره جهان پیرامون جنگ غزه جاری است. اما این اعتراضات در کشورهای غربی مدافع رژیم صهیونیستی از غلظت بالایی برخوردار است.
جهان علیه اسرائیل +آمار و نقشه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، اندیشکده مطالعات امنیت ملی (INSS) مهم‌ترین اتاق فکر صهیونیستی مستقر در فلسطین اشغالی است که معمولاً روسای آن از روسا و ژنرال‌های ارشد سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل (آمان) انتخاب می‌شوند.

این اتاق فکر اسرائیلی نقشه‌ای از جهان منتشر کرده است که سمت و سوی اعتراضات جهانی را در جنگ غزه نشان می‌دهد.

 
طبق جدیدترین به روزرسانی نقشه این اندیشکده صهیونیستی، راهپیمایی‌ها و تجمعات در ۵ قاره جاری است. ماهانه ۲۲۳۰ اعتراض جمعی در قالب راهپیمایی، تجمع و تحصن از زمان آغاز جنگ غزه انجام می‌شود که ۲۱۳۳ مورد علیه اسرائیل و ۹۷ مورد در حمایت از اسرائیل است.

یمن (۲۷۳۶)، آمریکا (۲۲۰۰)، مراکش (۱۸۴۹)، ترکیه (۱۰۸۲) و ایران (۸۹۵) پنج کشور اول در اعتراض علیه اسرائیل عنوان شده‌اند. آمریکا (۲۹۶)، فرانسه (۱۰۵)، آلمان (۱۰۲)، کانادا (۳۴) و استرالیا (۱۵) پنج کشور اول در حمایت از اسرائیل بودند.

بالغ بر ۹۵% اعتراضات جهانی علیه اسرائیل و در حمایت از فلسطین است. این درصد در آمریکا به عنوان اصلی‌ترین مدافع رژیم صهیونیستی نیز قابل توجه است. قریب به ۹۰% اعتراضات در آمریکا علیه اسرائیل و در حمایت از فلسطین است.
 
«نیر برکات» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی گفته بود که افکار عمومی آمریکا یک تهدید وجودی برای اسرائیل است. روزنامه «یدیعوت آحارانوت» در همین رابطه نوشته بود که وضعیت اسرائیل در افکار عمومی جهان در بدترین حالت قرار دارد و «تاکنون به این بدی نبوده است.»
https://jahannews.com/vdcaionaa49n0m1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaionaa49n0m1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *