دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

جلسه مجمع روحانیون با محمد خاتمی برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 743497
مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبه‌ای خود روز دوشنبه(۵ آبان)جلسه مجازی اسکایپی به ریاست رئیس دولت اصلاحات برگزار کرد.
جلسه انتخاباتی مجمع روحانیون با محمد خاتمی
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد که مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبه‌ای خود روز دوشنبه (5 آبان)جلسه مجازی اسکایپی به ریاست رئیس دولت اصلاحات برگزار کرده است.

بنابر گزارش روابط عمومی این مجمع، در این جلسه پس از ارائه اخبار سیاسی و فرهنگی، مشکلات حاد اقتصادی و معیشتی مردم و عوامل دور و نزدیک آن مورد بحث و گفتگو قرار گرفت سپس گزارشی از آخرین  نظر سنجی از میزان تاب آوری اجتماعی که گزارش مهمی بود به جلسه ارایه شد. دستور اصلی جلسه موضوع انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بود و اولین نکته مهمی که مورد توجه قرار گرفت. حراست از اصل اساسی انتخابات و نقش مردم به عنوان نماد جمهوریت نظام و از بین بردن موانع انتخابات واقعی و آزاد بود.

به گفته روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز، مجمع کمیته‌ای از اعضای خود را مامور کرد که شرایط انتخاباتی مردمی و آزاد را بررسی کنند و برنامه ای برای ورود مؤثر مجمع در بحث انتخابات و شرائط لازم برای مشارکت فعال تهیه و در جلسه آتی مجمع ارائه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
یعنی به نازم به این روحیه
واقعا شماها امید دارید هنوز؟
فکر نمی کنید به زودی باید جواب این همه بی تدبیری رو بدید؟
به فکر انتخابات هستید؟
شما چند ساله که تموم شدید
Iran, Islamic Republic of
جالبه که اینا انتخابات رو هم قبول ندارن
مهدی
به نظرم جهانگیری یا عارف رو بیارن بد نیست