سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۸

واکنش زاکانی به افسردگی مردم تهران

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 865833
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به آمار مرکز مطالعات شهرداری تهران که ۹۹.۷ درصد تهرانی ها سرزنده نیستند، واکنش نشان داد.
واکنش زاکانی به افسردگی مردم تهران
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به آمار مرکز مطالعات شهرداری تهران که ۹۹.۷ درصد تهرانی ها سرزنده نیستند، گفت: این نوع نگاه در مرکز مطالعات تهران انجام شده و یک مسیر علمی را طی کرد و نتایج بدست آمده هم علمی است.

متاسفانه رسانه ها وارونه جلوه دادند. تعریفی که از سرزندگی و تعاریفی که از حضور مردم و مشارکت داشتیم با آنچه که در رسانه ها آمده قابل مقایسه نیست.
 
https://jahannews.com/vdcaemnae49nia1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaemnae49nia1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طبا
Iran, Islamic Republic of
مرکز مطالعات شهرداری مرکزی است که طی انعقاد قرارداد با مشاوران اصلح و متخصصان مرتبط با موضوع، گزارش و مطالعات علمی تهیه نموده و کارشناسان آن مرکز نیز بر مراحل انجام مطالعات نظارت و پس از دفاع مشاوران و تآیید آن، منتشر و در اختیار پژوهشگران قرار داده میشود !!
لا اکره فی الدین
Netherlands
اما یکی از ریشه های افسردگی بیهودگی است. انسان جذب زرق و برق کلانشهر جذب و تبدیل به کارخانه مصرف افراطی می شود. پس از مدتی احساس بیهودگی و افسردگی.
فساد هم همنیطور: بیکاری پنهان و بیهودگی فساد می آورد.
شما هم جهادگر تبیین باش و چاپ کن و یا مبارزه با جهاد تبیین و چاپ نکن.
شهروندان تهران
Iran, Islamic Republic of
یکی از مهمترین دلایل افسردگی مردم تهران مربوط به دیدن تابلو جدیدی است که روی ( بزرگراه زیبای نیایش ) گذاشته شده است . چرا نام فعلی را به همان نام زیبای اولیه اش یعنی : بزرگراه ( نیایش ) برنمی گردانید .
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ گفتی ها.....اگر اینکار می کردند، مردم تهران یکی یکی تو نشاط غلت می زندند
Iran, Islamic Republic of
منظورش راه و روش و منش و آثار عملکرد شخصیت فعلی نام بزرگراه نیایش است که باعث وضع موجود و افسردگی ناشی از سی سال دولتنداری کارگزارانیزم اصلاحطلب بی‌تدبیر و ناامید در کشور شد!!!
کل بزرگراه ها را نامشان را عوض کنید حتما مردم خوشحال خواهند شد!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه فقط هاشمی به نیایش برگرده درسته
Iran, Islamic Republic of
هاشمی رفسنجانی نماد : اشرافی گری