سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۸
گزارش ویدئویی جهان نیوز//

گاف از ما، پرداخت از بیت‌المال/ لطفا سریع بپردازید! +جزئیات و فیلم

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 840175
اخیراً سرپرست استقلال در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های قابل تاملی را درباره گاف‌های قراردادی در این باشگاه مطرح کرده است.
گاف از ما، پرداخت از بیت‌المال/ لطفا سریع بپردازید! +جزئیات و فیلم
گروه ورزشی جهان نيوز: در ادامه سریال اشتباهات مدیریتی در چند باشگاه دولتی به خصوص استقلال، سرپرست باشگاه استقلال از یک گاف خیلی بزرگتر صحبت به میان آورد.

همه این گزاره‌ها در کنار هم نشان از دو چیز دارد، یکی بذل و بخشش از پول بیت المال در باشگاه های فوتبال و اینکه مسئولان و مدیران باشگاه ها کمترین آشنایی با قوانین حقوقی و نحوه بستن قراردادها ندارند.

گزارش ویدئویی جهان نيوز درباره این موضوع را خواهد دید:
https://jahannews.com/vdccmxq4p2bq0s8.ala2.html
jahannews.com/vdccmxq4p2bq0s8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این همه پول بیت المال که حیف و میل این فوتبال اگه خرج این روستاها میشد الان اب خوردن داشتن
Iran, Islamic Republic of
خداییش روستاها عمدتا نه تنها آب خوردن دارند، گاز و برق و تلفن و اینترنت هم دارند. ولی این پو لها باید خرج بازیکنایی بشه که از یک استپ ساده عاجزاند
Iran, Islamic Republic of
وزارت ورزش باید نظارت بکنه و هدایت کنه تا این وضعیت پیش نیاد
Iran, Islamic Republic of
چرا قیمت بازی توی یه تیم انقدر زیاده ولی حقوق یه محقق، یه دانشمند، یه استاد دانشگاه انقدر نیست؟ مگه فوتبال چه خدمتی به جامعه می کنه؟ با این سیاست توقع داریم بچه‌ها به علم علاقه پیدا کنند و در آینده پیشرفت کنیم؟
علی
Iran, Islamic Republic of
چ ربطی داره اکثر مردم ب فوتبال علاقه دارن و دنبال میکنن هر چیزی جای خودش مشکل اصلی در فوتبال ایران دولتی بودن اینهاست باید خصوصی سازی بشه
Iran, Islamic Republic of
اگر هزارم این حجم گسترده ای که برای فوتبال مسخره و به دردنخور در رسانه ها بخصوص تلویزیون تبلیغ میشه و بازیکنان فوتبال بی جهت و الکی بزرگ و قهرمان جلوه داده می شوند, به نخبگان و قهرمانان واقعی در عرصه علم و فناوری بها داده میشد مطمئنا" نسل جوان ما الگوهای خیلی به دردبخورتر و مفیدتری داشتند و در زندگی و سرنوشت خیلی از جوانان ما تأثیر مثبت زیادی داشت.
علی
Iran, Islamic Republic of
تقصیر خود دولته همه تیمهارو خصوصی سازی کنع تا اینها بیت و المال تلف نکنن
Iran, Islamic Republic of
ورزش این مملکت همش فوتبال نیست افتخارات ورزش این مملکت همش توسط رشته های غیر فوتبالی کسب شده اما بودجه وزارت ورزش بیشتر خرج فوتبال شده