يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲۱
برخورد سیاسی با موضوعات شهری ممنوع!

واکنش اعضای شورای شهر تهران به نطق عجیب و رفتار زننده یکی از اعضا: انقلابی‌گری رفتار هیجانی نیست/ ناراحتی از نتیجه انتخابات ارتباطی به مسائل شهری ندارد +فیلم

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 873481
اقراریان با عصبانیت از صندلی خود برخاست و با رفتن کنار صندلی مظفر، با دست صورت او را کشید که با برخورد متین و صبورانه مظفر مواجه شد، اما سایر اعضای شورای شهر این حرکت هیجانی اقراریان را مورد تقبیح قرار دادند.
واکنش اعضای شورای شهر تهران به نطق عجیب و رفتار زننده یکی از اعضا: انقلابی‌گری رفتار هیجانی نیست/ ناراحتی از انتخابات ربطی به مسائل شهری ندارد +فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: «یک شرط اساسی آن است که انگیزه های جناحی و حزبی، این شوراها را عرصه ی تاخت و تاز خود نکند و آن را از کار اصلی خود ‌باز ندارد‌. دخالت جناح بندی ها و انکیزه های حزبیو گروهی و شخصی، زهر مهلکی است که شوراها را از کار می اندازد ئو آن را کم سود و گاه زیان بخش می سازد». این بخشی از پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز به کار سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 86 است.

در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، مهدی اقراریان، عضو شورا با تاکید بر این که من افتخار می‌کنم که منتقد شهرداری هستم عنوان کرد: ما در این سه سال مکرر تذکر دادیم و به نظر می‌رسد شهرداری در رفع این مشکلات ناتوان است.

دبیرکل حزب سیاسی نسل نو در بخش تذکرات که سقف زمانی آن برای هرعضو تذکر دهنده حداکثر 3 دقیقه در آیین نامه شورا تعیین شده، 8 دقیقه صحبت های تند انتقادی را مطرح کرد که مظفر عضو دیگر شورا تذکر داد که می بایست زمان قانونی را رعایت نمود و مدیریت صحن شورا درچارچوب آیین نامه باشد.

در پی این گفتگو اقراریان با عصبانیت از صندلی خود برخاست و با رفتن کنار صندلی مظفر، با دست صورت او را کشید که با برخورد متین و صبورانه مظفر مواجه شد، اما سایر اعضای شورای شهر این حرکت هیجانی اقراریان را مورد تقبیح قرار دادند.

انقلابی گری با رفتار هیجانی فرق دارد
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران فرازی از سخنان مقام معظم رهبری را قرائت نمود که باید در مجلس، آن حالت سکینه‌ لازم و آرامش عقلانی لازم وجود داشته باشد. کارهای هیجانی، احساسی، تصمیم‌گیری‌های دفعی، اینها نبایستی وجود داشته باشد. برخی انقلابی‌گری را با رفتار هیجانی اشتباه می‌گیرند، با حرفهای غیر مسئولانه اشتباه میگیرند؛ نه، انقلابی‌گری این نیست؛ انقلابی‌گری آن روحیه‌ی اقدام صحیح، عازم،‌ و جازم در جهت درستی است که با عقلانیّت برخاسته‌ی از روحیه‌ی انقلابی‌گری ترسیم شده.


برخورد سیاسی با موضوعات شهری ممنوع
در واکنش به این اتفاقات محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در صفحه شخصی‌اش نوشت: «کسی حق ندارد عصبانیت خود از نتیجه انتخابات را به مسائل شهری که ارتباط مستقیم با زندگی مردم دارد، تعمیم دهد. بنده به عنوان خادم مردم اجازه برخورد سیاسی با مسائل شهر را به کسی نمی‌دهم و در صورت ادامه این روند مسائل را با مردم تهران در میان می‌گذارم».

اقراریان از مخالفان سیاسی شهردار تهران است که در ماه‌های گذشته انتقادات تندی علیه شهرداری انجام داده است.

فیلم

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران هم در واکنش به اوج گیری اخبار تخریبی علیه شهرداری تهران توئیت قابل تاملی منتشر کرد و با طعنه به اینکه انتخابات یازده اسفند پایان دنیا نبود، از کارفرمایان پروژه تخریب خواست یواش تر پول پاشی کنند.

https://jahannews.com/vdcivpavzt1ay52.cbct.html
jahannews.com/vdcivpavzt1ay52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در تمام دوره قبل که خودتان برخورد سیاسی با موضوعات شهری داشتید حلا که به شما رسید ممنوع شد!
Iran, Islamic Republic of
تهمت زن جاش جهنم هست. نباید به سیاسی کاری متهم کنید
Iran, Islamic Republic of
مهم مردمند که رضایت صد در صدی از شهرداری و دولت انقلابی دارند
Iran, Islamic Republic of
مگه جلسه رئیس ندارد که مظفر تذکر داده است
Iran, Islamic Republic of
طرف چون 5 دقیقه بیشتر صحبت کرده نباید یک عضو دیگه تذکر بدهد
Iran, Islamic Republic of
لطفا برای شفافیت فیلم یا متن موارد مطرح شده در 8 دقیقه صحبت آقای اقراریان را منتشر کنید تا مشخص شود سیاسی کاری بود یا انتقاد از عملکرد شهرداری
Iran, Islamic Republic of
این پروژه بگیرها چیز عجیبی شدن
Iran, Islamic Republic of
حرکت خاصی در شهر دیده نمی شود
Iran, Islamic Republic of
توحرکت خاص ندیدی
Iran, Islamic Republic of
اینکه افساد طلبان دنبال تخریب هستن شکی نیست وکلا ذات این جماعت همین است ولی به شهرداری هم انتقاداتی هست که باید درست شود
Iran, Islamic Republic of
تو این موضوع تقصیر افسادطلبای بدبخت چیه؟!
Iran, Islamic Republic of
این کارها بازی سیاسی است
Iran, Islamic Republic of
ما يه شهردار مثل آقاي قاليباف ميخواهيم كه با پشتكار بیشتر تهران رو مديريت ميكرد.
Iran, Islamic Republic of
آقاي جهان نيوز همه اين موضوعات از روي دلسوزي هستش
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی که مشاور رسانه ای را بدون هیچ پیشینه تخصصی، شهردار یه منطقه آسیب پذیر میکنه، چرا نباید مورد انتقاد واقع بشه؟
Iran, Islamic Republic of
زاکانی قابل انتقاده خیلی هم زیاد
Iran, Islamic Republic of
آقای محمد آخوندی اگه شفافیت داردید و مردم برای شما مهم هستند مطالب را بیان کند نه حواله به آینده بده
Iran, Islamic Republic of
روند مسائل را با مردم تهران در میان می‌گذارم یک وعده است که خیلی ها گفتند و هیچگاه اتفاق نیفتاده
Iran, Islamic Republic of
ما با رای لیستی افرادی رو به شورای شهر و مجلس فرستادیم که هیچ تناسبی با افکارمون نداشتن. در انقلابی بودن زاکانی هیچکسی شک نداره پس این آقا چی میگه. خدا از سر تقصیرمون بگذره
Iran, Islamic Republic of
اینها که امروزه سخنرانی های تند و اتشی می کنند چرا در زمان روحانی ساکت بودند و حرفی نمی زدند .
Iran, Islamic Republic of
چطوربه نفرهم زمان تعیین می کنه هم شرح وظیفه برای مردم وهم شهرداری پرکاروپرتلاش را بابی انصافی تخریب می کنه