چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

گلایه بازیگر پیشکسوت از فضای مجازی

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 878289
ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره اینکه آیا در فضای مجازی صفحه‌ای دارد گفت: من صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم که بخواهم استوری بگذارم؛ من نمی‌دانم این فرد کیست که از طرف من حرف می‌زند.
گلایه بازیگر پیشکسوت از فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس،چند سالی است که پیجی با نام ثریا قاسمی در فضای مجازی شروع به فعالیت کرده و به نقل از این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مطالبی را منتشر می‌کند و از اعتبار او در بین مردم سوء استفاده می‌کند.مثلا این پیج اخیرا و پس از اعلام حکم محکومیت توماج صالحی به اعدام که توسط دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان داده شده بود با انتشار یک استوری از مقامات قضایی درخواست تجدید نظر در این حکم را داشت!
 
ثریا قاسمی درباره اینکه آیا در فضای مجازی صفحه‌ای دارد گفت: من صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم که بخواهم استوری بگذارم؛ من نمی‌دانم این فرد کیست که از طرف من حرف می‌زند.
 
لازم به ذکر است این بازیگر پیشکسوت فعالیت هنری خود را در سال 1340 آغاز کرده است و در فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایی همچون «رحیل»، «عشق کوفی»، «گیلدخت»، «حکم رشد»، «بچه مهندس 3و 4»، «آقازاده»، «معمای شاه»، «نابرده رنج»، «پرواز 175»، «حرف آخر»، «خانه کاغذی» و «دوچ» و... به ایفای نقش پرداخته است.
https://jahannews.com/vdcjooeohuqea8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjooeohuqea8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازیگر با اصالت