شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 878116
ژاوی هرناندز به مدت یک فصل دیگر در بارسلونا خواهد ماند و به این ترتیب برای فصل آینده هم سرمربی آبی و اناری پوشان خواهد بود.
ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
به گزارش جهان نيوز، ژاوی در اواسط فصل و پس از باخت پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال بود که اعلام کرد که در انتهای فصل بارسلونا را ترک می کند و دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود. مدیران بارسلونا پس از آن سعی کردند که نظر ژاوی را عوض کنند و به نظر می رسد که حالا موفق به انجام این کار شده اند.

به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل آینده یعنی فصل 2024/25 سرمربی بارسلونا خواهد بود. این تصمیم پس از جلسه ای که مدیران بارسلونا یعنی لاپورتا و دکو با ژاوی داشته اند گرفته شده است و قرار شده که او یک فصل دیگر هم سرمربی بارسلونا باشد.

همچنین خوان لاپورتا قرار است که فردا درباره جزییات توافقی که با ژاوی صورت گرفته است، صحبت کند. اما در هر صورت ژاوی سرمربی بارسلونا خواهد بود.

تیم او این فصل را بدون جام تمام کرد اما مدیران بارسلونا به این نتیجه رسیدند که بهترین گزینه فعلا ماندن ژاوی هرناندز است و این سرمربی اسپانیایی شاید بتواند در فصل آینده شرایط بهتری را برای بارسلونا رقم بزند.
https://jahannews.com/vdcizvavqt1ayz2.cbct.html
jahannews.com/vdcizvavqt1ayz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *