شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۳

هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 879181
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.
هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.
https://jahannews.com/vdcbw9bw8rhbz8p.uiur.html
jahannews.com/vdcbw9bw8rhbz8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس تکلیف زنیکه‌هایی که پرچم و چوب پرچم را حواله می‌دادند چی؟

عفرتیته‌هایی که بیلاخ آمریکایی می‌دادند چه می‌شوند(عکسها و کلیپهایشان هست)؟
این که نشد حل مسئله و انصاف.
Iran, Islamic Republic of
احساسم این است که از اغتشاشات 1401 به این طرف، مماشات بی حد و حصر با نسوان قانون شکن در کشور به طرز خارق العاده ای زیاد شده؟!
Iran, Islamic Republic of
این ایده مسخره حضور زنان در ورزشگاههای مردانه که به اسم برابری زن با مرد!! در کشور ما به اجرا گذاشته شده از نتایج فتنه شوم زز ..... می باشد .