سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

امباپه نیامده به رئال «قاتل بارسلونا» شد

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 877112
ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با دبل مقابل بارسلونا «بهترین گلزن 5 لیگ معتبر اروپا» شد.
امباپه نیامده به رئال «قاتل بارسلونا» شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با دبل مقابل بارسلونا خودش را به عنوان «قاتل آبی-اناری ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا» معرفی کرد.

امباپه به صورت میانگین در هر بازی مقابل بارسلونا 1.5 گل به ثمر رسانده و موفق شده در 4 بازی 6 گل به ثمر برساند یعنی بیشترین سهم گلزنی در هر بازی مقابل آبی-اناری ها داشته است.
 
توماس مولر، ستاره بایرن در تاریخ رقابت ها مقابل بارسلونا با 8 گل در 9 بازی بیشترین گل زده را به خود اختصاص داده ولی امباپه در بازی کمتری گل بیشتری به ثمر رسانده تا میانگین گلزنی اش بالاتر از مولر باشد.

بازی رفت بارسلونا با پاری سن ژرمن با نتیجه 3 بر 2 به نفع آبی-اناری ها به پایان رسیده بود ولی شب گذشته پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد و راهی نیمه نهایی شود.

گل چهارم پاریس و دوم امباپه مقابل بارسلونا را در زیر تماشا کنید.

نشریه RMC فرانسه می نویسد که امباپه با گلزنی مقابل بارسلونا «بهترین گلزن فصل 5 لیگ معتبر اروپا شد» و در 42 بازی این فصل 40 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.

نشریه مارکا اسپانیا هم گزارش داد که کیلیان «امباپه نیامده به رئال مادرید زهر خود را روی بارسلونا ریخت».
https://jahannews.com/vdcdf50jxyt05f6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdf50jxyt05f6.2a2y.html
برچسب ها: امباپه بارسلونا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *