سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۹
وزیر صمت:

به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 877106
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.
به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
به گزارش جهان نيوز، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: تا به امروز برای واردات 130 هزار خودرو ثبت سفارش  انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

وی افزود: حدود 50 هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

به حدی خودرو وارد شده که دیگر در بنادر جا نداریم
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است
علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می‌شود.
https://jahannews.com/vdcgzu973ak9uq4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzu973ak9uq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به تر تیب به مردم واگذار می گردد با دلار جدید ؟
Iran, Islamic Republic of
با کدام پول بخریم
Iran, Islamic Republic of
منظورشون من و شما نیستیم. مد نظر حضرات یه عده اقلیت سرمایه دار هستند که حتی از فقیرتر شدن اکثریت هم پول پارو می کنند!!
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این حرف رو نزنید . همین الان اعلام بشه که میخواد ثبت نام اینترنتی بشه و 50هزار تا رو یکجا بفروشن کمتر از یک دقیقه همش فروش میره
Iran, Islamic Republic of
همه میگن نداریم ولی تا وقت ثبت نام بشه چند میلیون ایرانی یکهو پیداشون میشه
Iran, Islamic Republic of
مردم اگه ندارن پس 60هزار میلیارد تومن تراکنش در حسابهای شخصی مردم در ایام تعطیلات نوروز چیه که بانک مرکزی اعلام کرده
Iran, Islamic Republic of
البته تعداد زیادی خودرو هم در کشور خارجی پولش را دادیم قراره بیاد تازه هم بسیاری خودرو توسط ایرانیان خارج از کشور خریداری و در حال استفاده می باشد .
Iran, Islamic Republic of
کشور کاملا با دیدگاه سرمایه داران اداره می شود .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همون جريان فكري سرمايه سالاري و اشرافيگري سكان اقتصادي را در دست دارد؟!!