سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

دعوای امباپه با رئال در حد المپیک

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 876878
ستاره فرانسوی نیامده، می‌خواهد «ضرر مالی بزرگی» به باشگاه رئال مادرید وارد کند.
دعوای امباپه با رئال در حد المپیک
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «ضرر چند میلیون دلاری امباپه به رئال!»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا درباره درگیری جدید ستاره فرانسوی با مدیران باشگاه قبل از انتقال به برنابئو است. امباپه با ارزش 180 میلیون یورو گران‌ترین فوتبالیست دنیاست که راضی شده رایگان به رئال مادرید منتقل شود.
 
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیا، امباپه زمستان گذشته با مدیران باشگاه رئال برای امضای قرارداد 5 ساله به توافق رسید. در زیر می‌توانید گل‌ها و تکنیک بالای ستاره فرانسوی را تماشا کنید.

نشریه آس می‌نویسد که درگیری رئال با امباپه با نزدیک شدن آغاز مسابقات المپیک بالا گرفته و هرچند توافق درباره جزئیات قرارداد انجام شده ولی «مانع المپیکی هنوز وجود دارد».رسانه اسپانیایی گزارش داد که پرس، رئیس باشگاه رئال کاملا مخالف حضور امباپه در المپیک پاریس است چون در آن برهه رئال تور پیش فصل خود را در آمریکا برپا می کند و «نبود امباپه یعنی از دست دادن چندین میلیون دلار به خاطر اسپانسرهاست».
https://jahannews.com/vdcbz0bwwrhbzwp.uiur.html
jahannews.com/vdcbz0bwwrhbzwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *