دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دست به شکایت شدن پورتو به خاطر طارمی

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 876724
باشگاه پورتو خواهان رسیدگی به صحنه خطای مشکوک روی ستاره تیم ملی ایران شد.
دست به شکایت شدن پورتو به خاطر طارمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «پنالتی روی طارمی واضح بود»، این بیانیه باشگاه پورتو در زمینه خطای آشکار مدافع فامالیسائو روی ستاره تیم ملی ایران در محوطه جریمه است.

طارمی تبحر خاصی در گرفتن پنالتی در محوطه جریمه دارد تا جایی که در فصل گذشته بیش از 10 پنالتی برای پورتو گرفت و با 22 گل جایزه آقای گلی را کسب کرد.
 
در بازی شب گذشته پورتو با فامالیسائو مهدی طارمی مثل 4 بازی قبل به عنوان یار ذخیره در نیمه دوم وارد شد ولی دوباره توانایی اش را ثابت کرد.

ستاره ایرانی در دقیقه 54 بازی در محوطه جریمه برخوردی با بازیکن رقیب داشت و به زمین افتاد ولی داور مجاب به گرفتن پنالتی نشد.

اما طارمی کارش را در این بازی تکمیل کرد و در دقیقه 88 بازی موفق شد ناجی پورتو شود و با گلزنی اش بعد از 4 ماه در لیگ پرتغال بازی را به نتیجه تساوی 2 بر 2 کشاند.

 
نشریه آبولا می‌نویسد که پورتو هرچند برنده بازی شد ولی در این دیدار صحنه خطا روی مهدی طارمی را «100 درصد پنالتی می داند و داور را متهم به سهل انگاری کرد».

رسانه پرتغالی گزارش می‌دهد که پورتو شکایت خود را علیه داور بازی ارائه کرده و خواهان بررسی این صحنه مشکوک روی ستاره ایرانیاش است.
https://jahannews.com/vdcb50bwarhbzzp.uiur.html
jahannews.com/vdcb50bwarhbzzp.uiur.html
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *