دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آ اِس: هالند از پیوستن به رئال مادرید منصرف شد

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 876202
نشریه چاپ مادرید ادعا کرد که ستاره نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی برنامه پیوستن به رئال مادرید را داشته اما به یک دلیل خاص اکنون دیگر قصد این کار را ندارد.
هالند از پیوستن به رئال مادرید منصرف شد
به گزارش جهان نيوز، با وجود انتقال قریب‌الوقوع کیلیان امباپه به رئال مادرید همچنان نام ارلینگ هالند به تیم اسپانیایی ربط داده می‌شود اما اکنون به نظر می‌رسد رفتن امباپه به مادرید مانع از ملحق شدن ستاره نروژی به او خواهد شد.

بر اساس گزارش تسنیم، نشریه آ اس اسپانیا در گزارشی مدعی شده است که تا پیش از مشخص شدن تصمیم امباپه برای پیوستن به رئال مادرید، هالند برنامه داشت که در سال 2025 پس از سه فصل کار زیر نظر پپ گواردیولا، به کهکشانی‌ها ملحق شود اما این‌طور که پیداست او و اطرافیانش دچار تردید شده‌اند، چرا که نگران ناتوانی رئالی‌ها برای پرداخت همزمان حقوق‌های نجومی او و امباپه بدون نقض قانون بازی جوانمردانه مالی هستند.

به نوشته آ اس؛ هالند شخصاً به رئال مادرید گرایش دارد اما مدیربرنامه‌های او رافائلا پیمنتا تمایل دارد که قراردادی جدید با منچسترسیتی منعقد و مدت قرارداد او تا بعد از سال 2025 تمدید شود؛ البته با گنجاندن بندی برای فسخ که پرداخت آن توسط رئال مادرید ممکن باشد. در همین حال دو عامل دیگر می‌تواند در آینده هالند تأثیرگذار باشد که اولین مورد آینده سرمربی‌‌اش  پپ گواردیولا است.

گواردیولا تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و اگر تصمیم به عدم تمدید بگیرد، احتمال جدایی هالند بالا خواهد رفت. مورد دوم هم احتمال مجازات شدن سیتی به خاطر تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی است که می‌تواند این تیم را با محدودیت‌های مالی مواجه کند.
https://jahannews.com/vdccxeq4i2bqmi8.ala2.html
jahannews.com/vdccxeq4i2bqmi8.ala2.html
برچسب ها: ارلینگ هالند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *