سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بالاک: بایرن دو مربی را سوزاند

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 876153
هافبک سال‌های پیش بایرن و لورکوزن عقیده دارد مسئولان بایرن دو مربی را سوزانده‌اند و مربی بعدی باید با وسواس بیشتری انتخاب شود.
بالاک: بایرن دو مربی را سوزاند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، میشائیل بالاک خواستار تغییرات اساسی در بایرن شد. قهرمان یازده دوره اخیر بوندسلیگا در فصل جاری نتوانسته است انتظارها را برآورده کند. بایرلورکوزن با ۱۶ امتیاز اختلاف پیش است و به‌زودی عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

کاپیتان سالیان پیش تیم ملی آلمان در مصاحبه با کیکر بازیکنان را مسئولان اصلی افت بایرن در این فصل معرفی کرد و گفت: معتقدم بازیکنان بایرن اشباع شده‌اند و انگیزه سال ۲۰۲۰ را که بسیار موفق بودند، ندارند. بایرن روی کاغذ تیم بسیار خوبی دارد و باید پرسید با وجود این شرایط چرا تیم نمایش ضعیفی مانند آنچه در دیدار با دورتموند دیدیم، ارائه می‌دهد. فکر می‌کنم چیزهای زیادی در بایرن سال‌های اخیر از بین رفته است. به همین دلیل مسئولان باید از اهرمی برای بازگرداندن آنها استفاده کنند.

بایرن سال ۲۰۲۰ با مربیگری هانسی فلیک سه‌گانه را به دست آورد. تیم فعلی بایرن ممکن است فصل را بدون جام به پایان ببرد. کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان تنها امید بایرن در این فصل است؛ جایی که تیم مونیخی در دور یک‌چهارم نهایی باید سه‌شنبه‌شب در لندن مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، قرار گیرد.

بالاک در بخش بعدی صحبت‌هایش با اشاره به حضور سرمربی جدید در بایرن در پایان فصل افزود: شما در دو سال دو مربی بزرگ مثل یولیان ناگلزمان و به‌خصوص توماس توخل را سوزانده‌اید. باید این را خیلی واضح بگویید. حال که می‌شنوم آنها در حال صحبت‌کردن با رالف رانگنیک‌اند دوباره شرایط قبل را به یاد می‌آوردم. باشگاه دو سال پیش ناگلزمان را آورد و به او زمان نداد و در عوض پروژه تنها پس از یک‌سال به پایان رسید. سپس توخل را آوردند و دوباره نتیجه نداد. به همین دلیل فکر می‌کنم بایرن باید با دقت و وسواس زیاد سرمربی بعدی‌اش را انتخاب کند.

مدیران تیم ملی فوتبال آلمان تصمیم دارند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی‌شان حفظ کنند. به گفته فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار آلمانی، فدراسیون فوتبال آلمان قرار است قرارداد جدیدی را به این مربی پیشنهاد بدهد که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد. ناگلزمان همچنین به عنوان جانشین احتمالی توماس توخل در بایرن مونیخ در نظر گرفته می‌شود.

بالاک با اشاره به تداوم حضور ناگلزمان روی نیمکت ژرمن‌ها افزود: گفته شد که می‌توانیم تا جام جهانی بعدی با او ادامه دهیم. این آرزوی بزرگ ما خواهد بود. ما در یورو با اسکاتلند، مجارستان و سوئیس هم‌گروه هستیم یعنی مقابل تیم‌هایی که ظاهرا از نظر فوتبالی ضعیف‌ترند و اخیراً شرایط سختی برابرشان داشته‌ایم. اگر نگرش مناسب را پیدا کنیم، می‌توانیم در مسابقات موفق باشیم.
https://jahannews.com/vdchm-n6x23nqzd.tft2.html
jahannews.com/vdchm-n6x23nqzd.tft2.html
برچسب ها: بایرن مونیخ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *