دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

پرسپولیس در لیگ و حذفی شانس قهرمانی دارد

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 876132
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی شانس قهرمانی دارد.
پرسپولیس در لیگ و حذفی شانس قهرمانی دارد
به گزارش جهان نيوز، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برتری پرسپولیس برابر گل‌گهر و رسیدن به یک امتیازی استقلال در صدر جدول گفت: با توجه به اینکه استقلال در بازی برابر مس رفسنجان به تساوی رسید، فرصت بسیار خوبی برای پرسپولیس بود که به فاصله یک امتیازی استقلال برسد. به خاطر همین از همان ابتدای بازی پرسپولیس برای برد وارد زمین شده بود و سعی داشت با ایجاد فرصت گلزنی، به گل برسد. در بازی برابر گل‌گهر پرسپولیس بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کرد.

وی درباره تاثیر غیبت علیرضا بیرانوند هم گفت: پرسپولیس نیاز دارد که دو دروازه‌بان خوب داشته باشد. نمی‌شود که همیشه بیرانوند را درون دروازه ببیند. بالاخره در طول فصل محرومیت ومصدومیت رخ می‌دهد. مربیان پرسپولیس باید به فکر این باشند که به تناوب به دروازه‌بان دیگر خود فرصت بازی بدهند تا کسب تجربه کند تا اگر در مواردی نیاز بود به میدان برود، نگران نباشند. در بازی برابر گل‌گهر هم خط دفاع و هافبک پرسپولیس بسیار خوب کار کرد و اجازه نداد حریف به فرصت گل چندانی دست پیدا کند. همین امر هم کمک کرد که رفیعی دروازه خود را بسته نگه دارد.

او در ادامه به خریدهای نیم‌فصل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: اگر منصفانه بگویم پرسپولیس در نیم فصل خریدهای بسیار خوبی انجام داد. الان دو خارجی خوب به تیم اضافه شده‌اند که در طول بازی‌ها با عملکرد خوب خود به تیم کمک می‌کنند. به نظرم اورونوف یکی از خارجی‌هایی است که در لیگ ایران بسیار تاثیرگذار کار می‌کند.

درخشان در ادامه به فاصله یک امتیازی پرسپولیس و استقلال در صدر جدول اشاره کرد و گفت: این موضوع فشار را روی استقلال بسیار زیاد می‌کند. این تیم وقتی می‌بیند پرسپولیس به فاصله یک امتیازی‌اش رسیده، با فشار و استرس کار را دنبال خواهد کرد و مطمئن باشید اگر استقلال در طول بازی‌های آینده لغزش داشته باشد، پرسپولیس جای استقلال را در صدر جدول خواهد گرفت. الان پرسپولیس با روحیه بهتری کار را دنبال می‌کند و این موضوع کمک زیادی به این تیم می‌کند.

او همچنین گفت: به اعتقاد من، پرسپولیس هم در لیگ هم در جام حذفی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و می‌تواند با کسب دو جام، همانند پارسال هواداران را خوشحال کند. تیم تحت هدایت اوسمار هجومی بازی‌ می‌کند و این شانس و پتانسیل را دارد که در بازی‌های آینده هم به برتری برسد.
https://jahannews.com/vdcexp8vwjh8fzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexp8vwjh8fzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *