سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

پرسپولیس با گل زیبا به یک قدمی استقلال رسید

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 876067
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گل‌گهر به یک قدمی استقلال در صدر جدول رسید.
پرسپولیس با گل زیبا به یک قدمی استقلال رسید
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

اوستون ارونوف تک گل این بازی را در دقیقه 28 به زیبایی برای پرسپولیس به ثمر رساند تا سرخ‌های پایتخت از توقف روز گذشته استقلال مقابل مس رفسنجان نهایت استفاده را ببرند و اختلاف خود با آبی‌ها را در صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهند. پرسپولیس با این برد خارج از خانه 46 امتیازی شد.

ترکیب گل‌گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی تیکدری (74 - مهدی ممی‌زاده)، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمد زنده‌روح (69 - علیرضا کوشکی)، قائم اسلامی‌خواه (79 - عباس شرفی) و اریک بانیاما.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، امید عالیشاه (88 - سینا اسدبیگی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (65 - محمد خدابنده‌لو)، مهدی ترابی (65 - سعید صادقی)، اوستون ارونوف (88 - میلاد سورگی) و عیسی آل‌کثیر (79 - وحید امیری).

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول
دقیقه 15: امید عالیشاه در یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه گل‌گهر شد، اما مدافع حریف در یک صحنه مشکوک توپ مهاجم پرسپولیس را گرفت که در این صحنه داوری اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 16: ضدحمله خطرناک گل‌گهری‌ها می‌رفت تا دروازه پرسپولیس را با خطر جدی مواجه کند، اما شوت سحرخیزان با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 17: اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.
دقیقه 28: ضربه استثنایی اوستون ارونوف از گوشه سمت چپ محوطه جریمه گل‌گهر به شکلی بسیار زیبا در کنج دروازه اخباری جا گرفت تا یکی از زیباترین گل‌های پرسپولیس در فصل جاری در این بازی رقم بخورد.
دقیقه 41: شوت زیبا و سرکش عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه گل‌گهر برخورد کرد.

نیمه دوم
دقیقه 47: ارونوف روی پاس بلند کنعانی‌زادگان با محمدرضا اخباری تک به تک شد که در این مصاف گل تیم میزبان موفق‌تر نشان داد و با پا ضربه هافبک ازبک سرخپوشان را مهار کرد. او در برگشت هم نتوانست دروازه اخباری را باز کند و به همین راحتی فرصت رسیدن به گل دوم از بین رفت.
دقیقه 78: اوسمار ویرا که در نیمه اول نیز به دلیل اعتراض یک کارت از موعود بنیادی‌فر دریافت کرده بود، بار دیگر به تصمیم داور معترض و این بار با کارت قرمز مستقیم داور از روی نیمکت اخراج شد.
دقیقه 83: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس موفق شد در موقعیت تک به تک با مسعود زائر کاظمین در وهله اول با دست روی توپ مهاجم گل‌گهر تأثیر بگذارد و در مرحله دوم نیز شوت این بازیکن را با پا دور کرد.
دقیقه 85: سامان فلاح هم با کارت زرد داور جریمه شد.
دقیقه 6+90: اشتباه مهلک عبدالکریم حسن توپ را در موقعیت تک به تک با رفیعی به مسعود زائر کاظمین رساند که ضربه بی‌دقت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.
https://jahannews.com/vdcb00bwzrhbzgp.uiur.html
jahannews.com/vdcb00bwzrhbzgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اوف، بالاخره صداش در اومد