سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پنالتی زن استقلال کیست؟

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 875834
استقلال بعد از مصدومیت کوین یامگا با بحران پنالتی زن مواجه شد.
پنالتی زن استقلال کیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، استقلالی‌ها در جام حذفی و در بازی با مس رفسنجان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که صالح حردانی آن را هدر داد و البته در آن بازی دو بر صفر شکست خوردند و حذف شدند.

بعد از آن مشخص نشد که پنالتی زن اول استقلال چه بازیکنی است و حالا باید دید در بازی دوباره با مس اگر استقلال صاحب ضربه پنالتی شود چه کسی پشت توپ قرار می‌گیرد؟

شنیده شده یکی از گزینه‌های جدی جواد نکونام، ماشاریپوف است که البته سابقه هدر دادن پنالتی در جام ملت‌های آسیا با پیراهن ازبکستان را دارد اما در مجموع پنالتی زن خوبی به شمار می رود.

ماشاریپوف از وقتی به استقلال پیوسته یک گل زده و روی دو گل دیگر هم تاثیر مثبت داشته اما هنوز نتوانسته همه توانایی‌های خود را نشان بدهد و در واقع نکونام از او انتظار بیشتری دارد.

استقلال جزو تیم‌های لیگ برتری‌ است که نسبتاً زیاد صاحب ضربه پنالتی می‌شود اما باید دید اگر این اتفاق در بازی با مس رخ بدهد کدام بازیکن پشت توپ قرار می‌گیرد. ماشاریپوف یا یک بازیکن دیگر؟

گفتنی استقلال در دور رفت مسابقات لیگ برتر یک بر صفر مس را در رفسنجان شکست داد اما در جام حذفی با دو گل از این تیم شکست خورد، که یک ضربه پنالتی را در نبود یامگا از دست داد.
https://jahannews.com/vdcc1pq402bqm48.ala2.html
jahannews.com/vdcc1pq402bqm48.ala2.html
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *