دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تاج: سرخابی‌ها برای مجوز حرفه‌ای مشکلی ندارند

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 875775
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای و شرکت در فصل آینده مسابقات باشگاهی آسیا با مشکلی جدی مواجه نیستند.
تاج: سرخابی‌ها برای مجوز حرفه‌ای مشکلی ندارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی تاج که امروز (جمعه - 17 فروردین) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بود، درباره نگرانی‌ها پیرامون صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو باشگاه از بابت مجوز حرفه‌ای مشکل جدی ندارند، اما آنها باید خودشان مدارک را بارگذاری کنند و تحولات را می‌دانند.

وی با بیان اینکه مقامات فدراسیون فوتبال می‌توانند مدارک بارگذاری شده را ببینند، خاطرنشان کرد: مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال هم کارها را دنبال می‌کند و وزیر ورزش و جوانان اطلاع دقیقی از این مسئله دارد. او در سال 1403 چهار جلسه درباره مجوز حرفه‌ای داشت و برای برطرف شدن مشکلات استقلال و پرسپولیس اقدام می‌کند. فکر می‌کنم مشکل جدی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد جرایم فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا که به مبلغ بیش از 67 هزار دلار رسیده است، پاسخی نداد.
https://jahannews.com/vdcgun97nak9uu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgun97nak9uu4.rpra.html
برچسب ها: مهدی تاج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *