دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

خطر حملات تروریسی در المپیک پاریس

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 875740
رئیس‌جمهور فرانسه درباره خطر حملات تروریستی در المپیک پاریس صحبت کرد.
خطر حملات تروریسی در المپیک پاریس
به گزارش جهان نيوزز به نقل از تسنیم، امانوئل مکرون گفت: مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس باید با دقت آماده و برنامه‌ریزی شود، زیرا متأسفانه فرانسه چندین سال است که در معرض تهدید تروریستی قرار دارد.

رئیس‌جمهور فرانسه خاطرنشان کرد: ما هوشیاری خود را پس از حمله تروریستی در روسیه افزایش داده‌ایم. ما آماده خواهیم بود، چندین سناریو وجود دارد. اگر تهدید افزایش یابد، گزینه‌های پشتیبان داریم. اما اولویت در حال حاضر برنامه اصلی مراسم است که جزئیات آن بعداً فاش خواهد شد.

امانوئل مکرون همچنین گفت که روسیه می‌تواند حملات اطلاعاتی را علیه سازماندهی المپیک 2024 انجام دهد. من هیچ شکی ندارم، از جمله از نظر اطلاعات. همچنین، به گفته این سیاستمدار، این رقابت‌ها در شرایط دشواری به دلیل درگیری بین کشورها برگزار می‌شود، این امر وظیفه تامین امنیت بازی‌های المپیک را پیچیده می‌کند.

پیش از این گزارش شده بود که مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس که قرار بود در 26 جولای برگزار شود، ممکن است پس از حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک (منطقه مسکو) لغو شود.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست  2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdci5wavut1ayy2.cbct.html
jahannews.com/vdci5wavut1ayy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خودش می داند که سران ترورسیم می باشند . این حرفها برای مردم داخلی و چاپیدن پول مردم به اسم حفظ امنیت برگزاری مسابقات که چندین میلیون دلار می شود .