چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

قرعه‌ای که نکونام و استقلال را امیدوار می‌کند

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 875597
استقلال تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ۴ بازی خارج از خانه دارد که یکی از آنها هم مقابل پیکان است و در تهران برگزار می‌شود.
قرعه‌ای که نکونام و استقلال را امیدوار می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، استقلال در ۹ هفته پایانی لیگ برتر باید برای ۴ بازی از خانه خارج شود و به مصاف تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، نساجی قائمشهر و پیکان برود.

نکته مهم این که بازی با پیکان در هفته آخر در خانه حریف برگزار می‌شود که احتمالا بدون تماشاگر باشد چرا که بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان هم بدون تماشاگر بود.

با این قرعه باید گفت استقلال در ۹ هفته پایانی فقط ۳ بار از پایتخت خارج می‌شود و ۶ دیدار دیگر خود را در تهران برگزار می‌کند که همین مسئله جواد نکونام و هواداران استقلال را به قهرمانی امیدوارتر می‌کند.

البته بازی‌های استقلال هیچ کدام ساده به نظر نمی‌رسد و آنها باید با تیم‌هایی چون مس رفسنجان، ذوب آهن، گل گهر و...هم بازی کنند.

اگر استقلالی‌ها بتوانند نتایج بازی‌های رفت را در این ۹ هفته هم تکرار کنند شانس بسیار بالایی برای قهرمانی خواهند داشت اما در شرایط فعلی تیم‌هایی چون پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم اصلاً ناامید نبوده و منتظر لغزش استقلال هستند تا صدر جدول را از این تیم بگیرند.

در حال حاضر استقلال ۳ امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد ولی با توجه به اینکه ۹ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده هیچ تضمینی برای قهرمانی وجود ندارد.
https://jahannews.com/vdci3wavyt1ayw2.cbct.html
jahannews.com/vdci3wavyt1ayw2.cbct.html
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *