دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

طارمی تکیه گاه اینتر در خط حمله

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 875498
خبرنگار ایتالیایی گزارش می دهد که ستاره تیم ملی ایران در فصل آینده نقشی کلیدی در ترکیب افعی‌ها ایفا خواهد کرد.
طارمی تکیه گاه اینتر در خط حمله
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «اینزاگی به توانایی طارمی دل بسته است»، این گزارش امروز (چهارشنبه) فابریزیو بیاسینی، خبرنگار مطرح ایتالیایی درباره انتقال ستاره ایرانی در تابستان به اینتر است.مهدی طارمی با ارزش 12 میلیون یورو گران فوتبالیست کشورمان به شمار می آید و با درخشش در ترکیب پورتو به عنوان بهترین لژیونر ایران نیز شناخته شده است.
 
مهاجم تیم ملی ایران پیش از با مدیران باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده تا قراردادی 2 ساله قابل تمدید برای فصل سوم را امضا کند. طارمی قرار است تابستان آینده به صورت رایگان راهی نراتزوری شود و دستمزد سالیانه 3.5 میلیون یورویی دریافت کند.

هنرنمایی ستاره ایران در لیگ قهرمانان اروپا را در زیر تماشا کنید.
 
خبرنگار ایتالیایی می گوید که اینزاگی در نقل و انتقالات تابستانی خیالش درباره جذب دو بازیکن راحت است و به توانایی آنها دل بسته است تا تیم قدرتمندتر شود.

بیاسینی معتقد است که اینتر در شرایط کنونی روی مهدی طارمی در خط حمله و زیلنکسی در خط میانی تکیه کرده و می خواهد سیستم تیم را در خط حمله و میانی روی این بازیکنان تنظیم کند.
https://jahannews.com/vdci3wavvt1ay52.cbct.html
jahannews.com/vdci3wavvt1ay52.cbct.html
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *