دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۳ چالش بزرگ پیش‌روی پرسپولیس

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 875451
تیم پرسپولیس ۳ چالش بزرگ پیش‌روی خود دارد.
۳ چالش بزرگ پیش‌روی پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بازیکنان پرسپولیس پس از پشت سرگذاشتن تعطیلات نوروزی، ۳ بازی سخت در لیگ برتر خواهند داشت. آن‌ها در اولین مسابقه خود در سال جدید روز نوزدهم فروردین در سیرجان مقابل تیم فوتبال گل گهر قرار خواهند گرفت و ۵ روز بعد میزبان دیگر تیم بالانشین لیگ یعنی ملوان انزلی هستند.
 
گرفتن ۳ امتیاز از دو تیمی که برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند به هیچ عنوان آسان نیست و پرسپولیسی‌ها اگر بتوانند از این دو بازی با موفقیت گذر کنند گام بلندی برای قهرمانی خواهند برداشت.

البته جدال با نفت آبادان را هم نباید دیدار آسانی تلقی کرد و این تیم گرچه در انتهای جدول ایستاده، اما انگیزه زیادی برای بقا در لیگ برتر دارد. نفتی‌ها در نیم فصل نخست توانستند دست به شگفتی بزنند و پرسپولیس را در آزادی متوقف کنند. این اتفاق روی اشتباه بازیکنان خودی و در واپسین ثانیه‌های بازی رقم خورد. حالا نفت آبادان با تغییراتی که در کادرفنی خود داشته حتما رقیب سختی برای پرسپولیس خواهد بود.
https://jahannews.com/vdchmmn6z23nqkd.tft2.html
jahannews.com/vdchmmn6z23nqkd.tft2.html
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *