دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

فاینورد بند تمدید جهانبخش را فعال نمی‌کند

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 875323
باشگاه فاینورد به طور رسمی اعلام کرد که بند تمدید یک ساله قرارداد بال ایرانی‌اش را فعال نخواهد کرد.
فاینورد بند تمدید جهانبخش را فعال نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، باشگاه فاینورد با انتشار بیانیه‌ای وضعیت آینده حرفه‌ای علیرضا جهانبخش را تشریح کرد. این بال ایرانی قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه هلندی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و در قرارداد او بند تمدید یک ساله وجود دارد.

در این بیاینه آمده که این باشگاه هلندی بند تمدید یک ساله قرارداد دو بازیکن خود یعنی علیرضا جهانبخش و کوستاس لامپرو را تمدید نخواهد کرد و این موضوع را به اطلاع آنها رسانده است. فاینورد اما تأکید کرد که فسخ رسمی قرارداد یا خودداری از فعال کردن بند تمدید قرارداد همیشه به معنای پایان همکاری نیست و این باشگاه ممکن است برای عقد قرارداد جدیدی با این دست بازیکنان برای فصل آینده، وارد مذاکره شود.

طبق توافق باشگاه فاینورد با جهانبخش و دیگر بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، این باشگاه باید تا تاریح یکم آوریل (13 فروردین) به طور رسمی به آنها اعلام می‌کرد که قصدی برای فعال کردن بند تمدید یک ساله قراردادشان ندارد و همین کار را هم کرد.

جهانبخش 30 ساله که مصدومیت اخیر خود را پشت‌ سر گذاشته و آماده بازگشت به ترکیب فاینورد است، تاکنون در 99 بازی برای فاینورد به میدان رفته و آمار 17 گل زده و 15 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

او که سومین فصل حضورش در فاینورد را سپری می‌کند، به خاطر مصدومیت‌هایی که داشته این فصل تنها در 16 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار یک گل‌ زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.
https://jahannews.com/vdcf0tdcmw6dema.igiw.html
jahannews.com/vdcf0tdcmw6dema.igiw.html
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *