دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
رئیس فدراسیون اسکی:

قهرمانی هاکی روی یخ بانوان در آسیا اتفاق تاریخی بود

دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 875199
رئیس فدراسیون اسکی گفت: قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در مسابقات آسیا-اقیانوسیه اتفاق تاریخی بود و امیدوارم این بردها ادامه‌دار باشد.
قهرمانی هاکی روی یخ بانوان در آسیا اتفاق تاریخی بود
به گزارش جهان نيوز، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه اظهار کرد: این اتفاق تاریخی بود که برای ورزش‌های زمستانی در سال جدید رخ داد. امیدوارم این بردها و کسب مدال طلای هاکی روی یخ دختران ما باعث شود تا بعد از چهار دهه توجه خاصی به این ظرفیت بی‌نظیر ورزش‌های زمستانی شود.

وی افزود: امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیلی که وجود دارد، فرصت‌هایی را ایجاد کنیم تا جامعه بانوان و مردان بتوانند در چنین رشته‌های بسیار جذاب حضور یابند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

رئیس فدراسیون اسکی عنوان کرد: تمام نگاه خود را به این فرصت بی‌نظیر که در ورزش‌های زمستانی ایجاد شده است، معطوف کردیم و کمتر تصور می‌شد که در این رشته‌ها بتوانیم به مدال برسیم اما در دو سال گذشته فدراسیون اسکی گسترش یافت و خدا را شکر ظرفیت بی‌نظیری در ورزش‌های زمستانی داریم در برخی از این رشته‌ها آماده افتخارآفرینی هستیم.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در ابتدای سال ۱۴۰۳ رقم خورد و یک نایب قهرمانی آسیا در والیبال برفی و یک قهرمانی آسیا در هاکی روی یخ داشتیم و امیدوارم در ادامه در رولر اسکی داخل سالن آسیا و اسکی آلپاین قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی زمستانی چین در ۶ رشته اسکی بتوانیم نگاه‌های مسئولان ورزش را به سمتی ببریم تا با اختصاص منابع بیشتر و تغییر رویکرد بعد از المپیک پاریس در این مسابقات، بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.

نظریان گفت: ظرفیت ورزش‌های زمستانی نو و دست نخورده است و ما در آغاز کار هستیم و از رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر ورزش و جوانان برای توجه به این رشته ورزشی متشکرم و امیدوارم از این پس شاهد درخشش ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزش‌های زمستانی در رویدادهای بزرگ باشیم.
https://jahannews.com/vdcgyn97yak9uq4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyn97yak9uq4.rpra.html
برچسب ها: هاکی روی یخ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *