يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

گفت و شنود/ چی فرمودید؟!

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 870441
حسام‌الدین آشنا توئیت زده که «‌ایرانیان اجازه نخواهند داد صندوق‌های خالی صندلی‌های مجلس را پر کند»! حالا این مشاور سابق آقای روحانی چه اصراری دارد که حتماً با تبلیغات دشمنان ایران همراهی کند؟!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور سابق توئیت زده که «‌ایرانیان اجازه نخواهند داد صندوق‌های خالی صندلی‌های مجلس را پر کند»!

گفتم: منظورش از «‌صندوق‌های خالی‌» که به قول ایشان قرار است کرسی‌های مجلس را پر کنند چیست؟

گفت: ادعای دوپهلوست! یا منظورش مشارکت پایین است! و یا مدعی تقلب در انتخابات شده است!

گفتم: ادعای تقلب که اسم رمز آمریکا و اسرائیل برای فتنه ۸۸ بود که از سوی «‌ریچارد ‌هاوس‌» مسئول شورای روابط خارجی آمریکا و «جرج سوروس» صهیونیست به سران فتنه دیکته شده بود و هر دو نیز اعتراف کرده‌اند که ادعای تقلب پیشنهاد آنها به سران فتنه بوده است. و شرکت پایین مردم در انتخابات هم که اصلی‌ترین محور تبلیغاتی دشمنان تابلودار نظام برای انتخابات پیش روی در ایران است.

گفت: حالا این مشاور سابق آقای روحانی چه اصراری دارد که حتماً با تبلیغات دشمنان ایران همراهی کند؟! ظاهراً خواسته حرف مهمی بزند ولی نمی‌دانسته چطوری؟!

گفتم: به یارو گفته بودند وقتی متوجه موضوعی نمی‌شوینگو؛ ‌هان؟ بپرس چی فرمودید؟ و یارو گفت؛ آهان!
https://jahannews.com/vdcbagbw8rhbzap.uiur.html
jahannews.com/vdcbagbw8rhbzap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر دادستان در این موارد برخورد کنه این اتفاقات نمیافته