شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۱

تحویل بخشی از واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 878434
معاون وزیر راه‌ و شهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در دست ساخت است.
تحویل بخشی از واحدهای مسکن ملی تا پایان سال
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ارسلان مالکی معاون وزیر راه‌ و شهرسازی، شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

او با بیان اینکه 45 هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به محدودۀ شهرها الحاق شده‌است، اضافه کرد: ساخت 57 شهرک برای اجرای این طرح در کشور مصوب شده‌ است.

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی اعلام کرد: مراحل تصویب ایجاد بخشی از شهرک‌ها برای اجرای طرح ملی مسکن به پایان رسیده‌ و واحدهای مسکونی در این شهرک‌ها ساخته شده‌است.

مالکی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن در لرستان به‌دلیل مشکل تأمین زمین دشوار شده‌است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی این عقب‌ماندگی را باید با هم‌افزایی جبران کنند.

او با اشاره به تأمین 300 هکتار زمین در لرستان بیان کرد: اگر مشکل تأمین زمین در این استان رفع شود شاهد سرعت در اجرای طرح ملی مسکن خواهیم بود.

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که واحدهای مسکونی با پیشرفیت فیزیکی 70 درصد را تا پایان سال 1403 تحویل متقاضیان دهیم.
https://jahannews.com/vdcbfwbwarhbzap.uiur.html
jahannews.com/vdcbfwbwarhbzap.uiur.html
برچسب ها: مسکن ملی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسکن چی؟