يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

آتش‌سوزی انبار شیشه در خیابان خیام تهران

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 862679
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار شیشه در خیابان خیام جنوبی خبر داد.
آتش‌سوزی انبار شیشه در خیابان خیام تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از شهر، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره حادثه امروز اظهار کرد: ساعت ۸:۲۳ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در انبار شیشه واقع در خیابان خیام جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی با خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام که در مدت زمان کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند یک باب مغازه محل نگهداری شیشه و جام به وسعت ۲۴۰ متر با سقف شیروانی دچار آتش‌سوزی شده است. آتش به سقف‌ها هم سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دود زیادی به آسمان متصاعد شده بود، گفت: آتش‌نشانان از چند جهت به داخل مغازه‌ها نفوذ کرده و از روی سقف مشغول بریدن سقف و دسترسی به کانون اصلی حریق شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان موفق شدند که حریق را به کنترل خود در بیاورند و از گسترش حریق به انبار و مغازه‌های اطراف جلوگیری کنند. خوشبختانه حریق مصدومیت و تلفات جانی نداشت و آتش نشانان لکه‌گیری کردند.
https://jahannews.com/vdcfe0dc1w6dvva.igiw.html
jahannews.com/vdcfe0dc1w6dvva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *