دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واکنش رئیسی به تهدید اتمی رژیم صهیونیستی

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 857860
حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در خطرناک دانستن وجود این رژیم تروریست برای جامعه بشری و ضرورت مقابله با آن و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بر همگان اثبات شده است.
واکنش رئیسی به تهدید اتمی رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت سکوت و بی‌عملی سازمان‌های بین‌المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را موجب بی‌اعتباری بیشتر این سازمان‌ها نزد ملت‌های جهان دانست و تصریح کرد: این مسئله علاوه بر تاثر و تأسف فراوان، گواهی بر مطالبه برحق مردم جهان برای جایگزینی یک نظم عادلانه به جای ساختار ظالمانه کنونی محسوب می‌شود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اظهارات یکی از مقامات رسمی رژیم صهیونیستی درباره استفاده از بمب اتم علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه اظهار داشت: امروز حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در خطرناک دانستن وجود این رژیم تروریست برای جامعه بشری و ضرورت مقابله با آن و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بر همگان اثبات شده است.
https://jahannews.com/vdcb0zbwgrhbswp.uiur.html
jahannews.com/vdcb0zbwgrhbswp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *