دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

از سپاهان تا VAR/ آقای تاج سرنوشت وعده‌‌ها چه شد؟

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 857294
حکم سنگین علیه سپاهان و ادامه فجایع داوری بدون VAR همه ادعاهای رئیس فدراسیون در زمان بازگشت را مردود کرد.
از سپاهان تا VAR/ آقای تاج سرنوشت وعده‌‌ها چه شد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فرهیختگان، حافظه تاریخی در فوتبال ما شاید کوتاه‌مدت باشد اما احتمالا خیلی‌ها به یاد دارند که مهدی تاج پیش از انتخابات 8 شهریور با چه وعده‌هایی نامزد ریاست این فدراسیون شد و در نهایت هم به آن رسید. او مدعی بود با ارتباطاتی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و همچنین سمتش به‌عنوان نایب رئیس این نهاد می‌تواند در مواقع لزوم رایزنی لازم را با آنها داشته باشد.

یکی از مواردی که او مدعی بود قادر به انجام آن است درباره مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها بود که البته امسال استقلال هم به این مجوز نرسید. از طرف دیگر رای ناعادلانه AFC علیه سپاهان در هفته گذشته نشان داد تاج که در این مدت کمتر درباره برخی مشکلات فوتبال صحبت کرده است، نتوانست در این موضوع هم مداخله درستی داشته باشد و با لابی به‌موقع مانع از صدور چنین حکمی شود.

از طرف دیگر داوری‌ها لیگ در طول 9 هفته برگزار شده به‌قدری فاجعه‌آمیز بوده که صدای همه درآمده و مشخص است که اگر وعده آقای رئیس برای آوردن VAR عملی می‌شد تا حد زیادی از این اشتباهات تاثیرگذار و عجیب و غریب کاسته می‌شد. در چنین شرایطی به‌نظر می‌رسد پروژه تاج در بازگشت به فدراسیون فوتبال با شکست روبه‌رو شده است.
https://jahannews.com/vdccomq402bqpi8.ala2.html
jahannews.com/vdccomq402bqpi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از فوتبالی چماعت پرروتر نیست