سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

یکی از بهترین خبرها برای مردم تهران

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 851467
نائب رئیس شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم اندیشی ، گفت: در این جلسه موضوع تراموا مطرح شد و بعد از تصویب شورا ساخت تراموا آغاز می شود.
یکی از بهترین خبرها برای مردم تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم‌اندیشی صبح امروز، گفت: پیش پرداخت ۶۳۰ دستگاه واگن که به ۷۹۱ دستگاه ارتقاء پیدا کرد داده شد و همچنین ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن هم در دستور کار است که این کار یک اقدام بزرگ حمل و نقلی است.

وی ادامه داد: عملا کار اجرایی ۶۳۰ دستگاه واگن آغاز شده است و این یکی  از بهترین خبرهایی است که برای مردم تهران داریم.

به گفته نائب رئیس شورای شهر تهران ، اولین سری واگن‌ ها  ۱۲ ماه دیگر وارد خطوط می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز هم‌اندیشی بحث تراموا مطرح شد، گفت: تراموا بسیار مهم و حساس است؛ اعضای شورا سوالات و ابهاماتی در این زمینه داشتند؛ به همین دلیل جلسه هم‌اندیشی برگزار شد.

نائب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در خصوص مطالعات و پیشینه موضوعاتی مطرح شد، بحث بسیار طولانی شد و قرار شد که در جلسات بعدی  دوباره موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

سروری با بیان اینکه ساخت تراموا کار بزرگ و مهمی است، گفت: باید ابعاد تراموا مورد بحث و بررسی قرار گیرد و  جلسات در این زمینه ادامه دارد.

وی بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه با وزارت دفاع بسته شده است، گفت: باید شورای شهر موضوع را مورد تصویب قرار دهد و  پس از تایید شورای اسلامی شهر تهران کار اجرایی می‌شود.
https://jahannews.com/vdciqzavyt1aw52.cbct.html
jahannews.com/vdciqzavyt1aw52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *