دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بحران استقلال در هفته اول لیگ برتر/ نکونام و چند بازیکن قرارداد ندارند!

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 846222
سرمربی و چند بازیکن تیم فوتبال استقلال هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده‌اند.
بحران استقلال در آستانه هفته اول لیگ برتر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در حالی که تنها دو روز دیگر بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود، خبرهایی از تیم فوتبال استقلال به گوش می‌رسد که برای هواداران این تیم می‌تواند نگران‌کننده باشد. اگر چه از طرف سازمان لیگ اعلام شد که باشگاه‌های لیگ برتری قرارداد مربیان و بازیکنان‌شان را ثبت کرده‌اند، اما در استقلال جواد نکونام و چند بازیکن قراردادشان هنوز ثبت نشده است.

چند روز پیش پیگیری از طرف باشگاه استقلال نشان می‌داد قرارداد اعضای کادر فنی امضا شده، اما هنوز قرارداد نکونام و حمیدرضا رجبی دستیار او امضا نشده است. سعید مهری، ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان سه بازیکن استقلال نیز قراردادی ندارند و به نظر می‌رسد اگر اقدامی صورت نگیرد، هفته اول لیگ برتر را از دست خواهند داد.

این در حالی است که جواد نکونام بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده با کمبود بازیکن مواجه است. تا این لحظه هنوز از لیست گزینه‌های خارجی سرمربی استقلال هم هیچ بازیکنی جذب نشده است. مهرداد محمدی دیگر بازیکنی است که مشخص نیست در هفته اول می‌تواند بازی کند یا نه. به نظر می‌رسد شرایط برای استقلالِ نکونام در آستانه لیگ برتر خوب نیست.

تیم فوتبال استقلال پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته اول لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.
https://jahannews.com/vdcb50bw5rhba5p.uiur.html
jahannews.com/vdcb50bw5rhba5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *