جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 845740
رئیس جمعیت هلال احمر اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق ویژه ایام اربعین خبر داد.
اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در کنگره سلامت در اربعین اظهارداشت: ۲ هزار پزشک و متخص جهت شرکت در این کنگره ثبت نام کرده‌اند و این کنگره ملی و بین المللی است.

وی افزود: اهمیت برگزاری کنگره تا جایی است که پیام‌هایی را رئیس و دبیرکل صلیب سرخ جهانی صادر کرده و اهداف اصلی برگزاری کنگره هماهنگی بین بخشی و انسجام بین گروه‌ها جهت ارائه خدمات به زائران، تقویت دیپلماسی سلامت، شناسایی ظرفیت‌های مورد نظر، برجسته سازی جنبه‌های علمی و عملیاتی اربعین و بروزرسانی و افزایش آگاهی مردم است.

کولیوند گفت: محورهای کنگره، بیماری‌های شایع و سوانح و حوادث اربعین، پرستاری، آموزش و پژوهش، مدیریت تجمعات انبوه، مباحث کلی نوین سلامت و… است و برگزاری کنگره جهت تقویت بنیه علمی پزشکی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار پزشک برای اربعین به عراق اعزام و ۴۰۰ تن دارو هم ارسال می‌شود، گفت: کنگره بعدی سلامت در اربعین در کربلا برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcfjtdcxw6djea.igiw.html
jahannews.com/vdcfjtdcxw6djea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *