دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

هزینه ورود دستگاه‌های VAR به ایران مشخص شد

يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 845426
رئیس فدراسیون فوتبال هزینه ورود دستگاه‌های VAR به ایران را اعلام کرد.
هزینه ورود دستگاه‌های VAR به ایران مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مهدی تاج در حاشیه نشست سالانه مدیران باشگاه‌ها و مسوولان مجوز حرفه‌ای درمورد شرایط و هزینه ورود VAR به کشورمان، اظهار داشت: VAR باید صد در صد در لیگ ما اجرایی شود. یک ضرورت داریم و یک قانون. طبق قانون امسال استفاده از این سیستم الزامی نیست اما ضرورتش صد در صد وجود دارد. کار را با شرکت چشم‌انداز پیش بردیم. شرکت EVS با این شرکت ایرانی همکاری می‌کرد. این شرکت نامه زده و گفته بیش از ۱۲ درصد تجهیزات من آمریکایی است و نمی‌توانم به ایران تجهیزات بدهم.

وی افزود: به همین دلیل به فیفا متوسل شدیم و خودم با فیفا مذاکره کنم. فیفا می‌خواهد کل دستگاه‌ها را از EVS تحویل بگیرد‌ و تحویل ایران بدهد. می‌توان این کار قانونی را انجام داد. از طریق سجادی درمورد پولش هم به معاون اول رئیس جمهور نامه دادیم و EVS می خواهد ۲/۳ میلیون دلار یک جا پرداخت کنیم تا دستگاه‌هایش را بتواند به ایران بیاورد. ۲ جلسه هم به ریاست جمهوری رفتیم و درمورد ضرورت پرداخت این پول کلی بحث کردیم که البته تا الان تحویل داده نشده است.
https://jahannews.com/vdcgxn973ak9tt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxn973ak9tt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پول تو جیبی دوتا بازیکن فوتباله
لطفاً _var رو وارد کنید. بنظرم ضروری هست
ابو
Iran, Islamic Republic of
پارسال شبكه خبر با سازندگان داخلي مصاحبه اي داشت كه ميگفتند وي اي آر را ساخته اند ولي مسئولين ترجيح ميدهند كه از خارج وارد كنند