يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

رادان: اقدامات پلیس خواست مردم ‌است

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 844404
فرمانده ‌انتظامی کل کشور با بیان اینکه ‌اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در موضوع حجاب و عفاف خواست مردم و وظیفه قانونی و شرعی است، گفت: این مسیر و این ماموریت راه بی‌بازگشت است و تا آخر آن ادامه می‌دهیم.
رادان: اقدامات پلیس خواست مردم ‌است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نه تنها کویر استان کرمان که کنترل کویر کشور در برنامه انتظامی قرار دارد، اظهار داشت: به زودی و با مانوری که توسط یگان‌های تکاوری و با استفاده از تجهیزات بالگردی، پهبادی و رصد‌ و پایش برگزار می‌شود به صورت نوبه‌ای سیستم کویر مورد ‌رصد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سازماندهی و ساختار و سازمان کار در حال انجام است، گفت: به زودی مردمی که با کویر همسایه هستند، نتایج و آثار این اقدامات را خواهند دید و به دنبال این هستیم که انتظام بهتری حاکم شود.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه به صورت کلی قول دادیم که موضوع مقابله با قاچاق را در سال 1402 جدی‌تر پیگیری کنیم، افزود: در راستای تحقق شعار سال و رشد تولید‌ و مهار تورم باید روزگار سخت‌تری را برای قاچاقچیان در همه شئون قاچاق، از مرز تا عمق ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی اتباع بیگانه در دستورکار همه مراکزی است که به نوعی با این اتباع سروکار دارند، ادامه داد: این ساماندهی باید شامل این باشد که چه تعداد اتباع مجاز هستند و چه تعداد از این اتباع اجازه اقامت طولانی مدت دارند.

رادان با اشاره به اینکه پس از آن موضوع ساماندهی کار و اتفاقات از این قبیل باید انجام شود، گفت: حقیقتی که وجود دارد این است که در تعدادی از مشاغلی که به قدرت کار نیاز دارد می‌توان از اتباع استفاده کرد و برای استفاده از این ظرفیت باید تصمیم گرفته شود.

وی با بیان اینکه طبیعی است که حضور اتباع بیگانه غیر مجاز خطراتی را به همراه دارد، افزود: حضور غیر مجاز این اتباع آشفتگی و سرگردانی را برای خودشان دارد که باید جلوی آن گرفته شود از سوی دیگر این افراد قانون را زیر پا گذاشتند و ما مجریان قانون باید جلوی آن را بگیریم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تشکر از همکاران پلیس که مقتدرانه و هوشمندانه در موضوع حجاب و عفاف که خواست مردم و وظیفه قانونی و تکلیف شرعی است عمل کردند، بیان کرد: از مردم هم تشکر می‌کنیم که همراهی، همکاری و حمایت کردند.

وی با تشکر از حمایت بی‌دریغ مردم و مسئولان، گفت: این مسیر و این ماموریت به واسطه عمل خیرخواهانه‌ای که برای مخاطبین ما است را راه بی بازگشت دانسته و تا آخر آن ادامه می‌دهیم.
https://jahannews.com/vdcbgabwarhbaap.uiur.html
jahannews.com/vdcbgabwarhbaap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بی پایان
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار رادان کم هزینه ترین طریقه جهت مبارزه با کشف حجاب صدور یک بخشنامه و یا دستورالعمل سراسری به کلیه صنوف و اماکن عمومی و ادارت و سازمانها و مرکز آموزشی و غیره کشور مبنی عدم ارایه خدمات و به ممنوعیت خدمات به افراد کشف حجاب کرده باشد.
Iran, Islamic Republic of
سپاسگزارم. خدای متعال پشت و پناهتان باشد ان شاءالله