شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

مسئولان نتوانستند مشکلات اقتصادی برطرف نمایند

دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 844097
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با توجه به سرمایه گذاری دشمن بر ایجاد معضلات اخلاقی و فرهنگی در قم هوشیاری مردم را در این زمینه مهم دانست و گفت: دشمن تلاش دارد تا با نفوذ در مسائل فرهنگی در کشور ناامنی ایجاد کند.
مسئولان نتوانستند مشکلات اقتصادی برطرف نمایند
به گزارش جهان نيوز به نقل از رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم، ضمن تبریک انتصاب وی، گفت: مسائل فرهنگی از مسائل مهم امنیت است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با توجه به سرمایه گذاری دشمنان بر ایجاد معضلات اخلاقی و فرهنگی در شهر قم، هوشیاری مردم را در این گونه موارد مهم برشمرد و افزود: دشمن تلاش دارد تا با نفوذ در مسائل فرهنگی، در کشور و به خصوص شهر قم ناامنی ایجاد کند که هوشیاری مردم سبب می شود، موفق نشوند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علیمه قم افزود: نیروی انتظامی باید با تدبیر به گونه ای برخورد کند که نه متهم به خشونت شود و نه آزادی مطلق را در پی داشته باشد.

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از عوامل اصلی در معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد.

متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ادامه وجود اقوام و ملیت های مختلف در شهر قم را سبب تغییر بافت جمعیتی قم دانست که باید توجه ویژه به آن داشت.

وی دسترسی آسان و گذرگاه مواد مخدر بودن را از دیگر معضلات شهر قم دانست و بر ضرورت برنامه ریزی قوی تأکید کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی فعالیت فرهنگی و معنوی را از جمله وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر دستگیری سارقان و قاتلان، در مسائل فرهنگی نیز باید تأثیرگذار باشد.

این مرجع تقلید در پایان این دیدار خاطر نشان کرد: خدمت در شهر قم را به عنوان خدمت در مرکز جهان اسلام بدانید و از وجود بارگاه حضرت فاطمۀ معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و حوزۀ علمیه در پیشبرد کارهایتان کمک بگیرید.
https://jahannews.com/vdcjhxeoauqexyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhxeoauqexyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای مردم رابطه با آفریقا یا ارپا (غرب) مهم نیست. مهم این است که مشکلات اقتصادی و تورم افسار گسیخته کنترل شود که متاسفانه تا کنون نشده است.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت این سخنان را گوش نمی دهد!!!!!!!!
رضايي غ ر
Iran, Islamic Republic of
دولت و حوزه بايد دست به دست هم بدهند و عناصر و عوامل موثر در ايجاد تورم گراني هاي افسار گسيخته را و نيز كاهش ارزش پول ملي را از بين ببرند .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
برخی از مدیران احتمالا نخواستند نه اينكه نتوانستند همه ابزار و اختيار در دست آنهاست گويا وامدار ثروتمندان هستند.