چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲
۸

چند سوال از وزیر بی‌کفایت

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 842720
علی جعفری از مدیران وزارت راه به توئیت جدید عباس آخوندی وزیر اسبق راه و شهرسازی در دولت روحانی، واکنش نشان داد.

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcauunaw49ny01.k5k4.html
jahannews.com/vdcauunaw49ny01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
البته صحبت ایشان نکته دارد . حرف ایشان صحیح است . اگر توسعه صرفا مبتنی بر خودکفایی باشد و به ارتباطات بین الملل توجهی نشود دچار مشکل می شویم و لذا نکته ی مهم در حرف های آقای آخوندی این است که بر اساس دیدگاه ایشان توسعه پیدا می کنیم منتهی این مدل توسعه ناپایدار است . یعنی اگر کشورهای سرمایه گذار تصمیم بگیرند از مسیر خود برگردند به راحتی کشور زمین می خورد .
پس باید گفت توسعه ایی خوب است که هم متکی بر توان داخلی باشد و هم مبتنی بر ارتباطات بین الملل و سرمایه گذاری خارجی . به نظرم کاری که دولت فعلی در حال پیگیری است
United States
بی راهه ها را شما اصلاح طلبان رفتید و باعث خسران به مملکت و مردم شدید
ب
Iran, Islamic Republic of
چرا این اخوندی را محاکمه نمی کنند.
United States
بی راهه برجام و غربگدایی شما ها بود که نتیجه آن تورم افسارگسیخته شده است
Iran, Islamic Republic of
چقدر ایشان زحمت کشیدند،برای پیشرفت و توسعه کشور ،الکی نبود تمام افتخارش در زمان وزارتش این بود که،یک آجر روی آجر در بخش مسکن نگذاشت!،حیف است اسمش در گینس ثبت نشو!!!!!!!!.علی برکت الله!.
Iran, Islamic Republic of
اگر قوه قضائیه در عرض این چند سال گذشته با سوءمدیریتها و ترک فعلهای دولت حسن روحانی و برخی وزرای غربزده ش برخورد انقلابی کرده بود الآن مجوبر نبودیم هر از گاهی شاهد باشیم اینها برای اقتصاد و سیاست مملکت نسخه هم بپیچند و راهکار بدهند و حتی آقای رئیسی را دعوت به استعفا نمایند!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
وقتي شما از داخل قوي باشيد توليدات خوب و با كيفيت داشته باشيد قابل عرضه در بازار هاي جهاني داشته باشيد اين خودش اقتدار ايجاد مي كند همانطور كه خودكفائي در عرصه دفاعي موجب خشم و حسادت دشمنان قرار گرفت و با كراهت اقرار به اقتدار ايران كردند
Iran, Islamic Republic of
غصه فقر و ویرانی محیط زیست نخور چونکه همشون با تدبیر تو دولت حسن روحانی "بیمه "دارند