پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۴

ریزش ۲۵ درصدی قیمت آپارتمان در پردیس/ شناسایی واحدهای خالی در پردیس

سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 841950
سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی قیمت آپارتمان در منطقه پردیس، گفت: قیمت هر آپارتمان در این شهر حدود ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان طی یک ماه گذشته افت داشته است.
ریزش ۲۵ درصدی قیمت آپارتمان در پردیس
به گزارش جهان نيوز، خلیل محبت‌خواه سرپرست شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام اینکه در یک ماه گذشته ۱۰۰ بنگاه املاک غیرمجاز در پردیس شناسایی شد، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۵۷ بنگاه پلمب شده است که شناسایی و پلمب بنگاه‌های فاقد مجوز موجب شده تا قیمت آپارتمان در این منطقه ۱۰ تا ۲۵ درصد کاهش یابد.

وی با اشاره به تداوم روند شناسایی بنگاه‌های غیرمجاز، افزود: موقعیت خاص پردیس از جمله خوش آب وهوا بودن آن سبب شده بود تا شاهد سوداگری در بخش مسکن در آن باشیم، این در حالی است که تمام عزم خود را جزم کرده تا جلوی این اقدامات گرفته شود و در مجموع تا امروز شاهد کاهش قیمت مسکن در این منطقه شده است.

انجام معاملات صوری در بنگاه‌های فاقد مجوز
سرپرست شرکت عمران پردیس به اقدامات خلاف قانون بنگاه‌های فاقد مجوز اشاره کرد و گفت: چند نفر به عنوان مثال در این بنگاه‌ها نشسته و بدون اینکه بین آنه قراردادی منعقد شود، واحدها را بین خود رد و بدل کرده و در نهایت در یک خرید و فروش صوری مبلغ زیادی به قیمت آن آپارتمان افزوده می‌شد.

محبت‌خواه با بیان اینکه روند شناسایی این بنگاه‌ها و برخورد با آنها به صورت جدی ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: شناسایی واحدهای خالی از دیگر اقدامات در راستای ساماندهی بازار مسکن است که به همین منظور هر دو تا سه روز حدود هزار خانه خالی را پس از ثبت شناسه و کدملی به امور مالیاتی ارسال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته حدود سه هزار و ۵۰۰ خانه خالی شناسایی شد، گفت: دیگر اجازه سوداگری در بازار مسکن پردیس را نخواهیم داد.
https://jahannews.com/vdcenz8v7jh8eoi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenz8v7jh8eoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا حالا خواب بودید که این دلالان از خدا بی خبر هر کاری تونستن با مردم کردند، خدا عذابشون رو زیاد کنه
Iran, Islamic Republic of
شایعه است.واقعیات که از فلاکت در بخش مسکن خبر می دهد.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
قيمت آپارتمانها و خودر وارز و ... بايد روند كاهشي را طي كند تا به اوايل سال 92 برگردد
Iran, Islamic Republic of
باشه اما واقعیت ها چیز دیگه ای میگن