سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۴
پیام رهبر انقلاب به نشست وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه؛

مسئله‌ اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است/ یکی از ضعف‌های ما عدم تفاهم بین مجموعه‌های اطلاعاتی است/ مجاهدت واقعی پیاده کردن این تفاهم در همه‌ سطوح است

پنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 841460
رهبر معظم انقلاب برای نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیامی صادر کرد.
مسئله‌ اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است/ یکی از ضعف‌های ما عدم تفاهم بین مجموعه‌های اطلاعاتی است/ مجاهدت واقعی پیاده کردن این تفاهم در همه‌ سطوح است
به گزارش جهان نيوز، رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید کردند: مسئله‌ی اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی از ضعف‌های ما در ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه‌هاست.

متن این پیام به شرح زیر است:

«مسئله‌ی اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی از ضعف‌های ما در ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه‌هاست.

اگر آقایان می‌خواهند در راه خدا مجاهدت کنند، جهاد آن‌ها این است که این تفاهم در همه‌ی رده‌ها پیاده بشود. امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ی سطوح پیاده کنند.»

نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب و هم‌افزایی و هم‌گرایی بین دو نهاد انقلابی در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ با قرائت پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در مشهدمقدس برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcai6naw49nyy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcai6naw49nyy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
دستگاه امنیتی تفاهم نداشته باشد!!!!!!!!!!!!!???
Iran, Islamic Republic of
درود آقا، سایه ات مستدام باد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی نهادهای بسیار مهمی همچون وزارت اطلاعات و سازمانهای اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی که باید از همه انقلابی تر و متحدتر باشند تا از کیان و امنیت و اقتدار کشور و نظام دفاع کنند به قدری جزیره ای عمل می کنند که اعتراض آشکار فرمانده کل قوا و رهبر حکیم انقلاب را هم بر می انگیزند دیگر چه انتظاری میتوان از سایر دستگاههای و نهادهای دیگر در سه قوه دشت که به صورت جزیره ای عمل نکنن و هر کدوم ساز خودشون را نزنند؟!!
United Arab Emirates
امیدوارم که سربازان گمنام عزیز ولایت و رهبری حکیم حضرت امام خامنه ای همچون گذشته تمرکزشان را بر روی مبارزه با فساد و رانت خواری بگذارند ،رانت خواران و فاسدان گرگانی در لباس میش هستند و همیشه در قالب تشکل‌های اقتصادی ظاهر می شوند ،لازم است افرادی که در تشکل‌ها، انجمن ها ،اتاق ها بعنوان هیئت رئیسه انتحاب می شوند از فیلتر نهادهای امنیتی بگذرند .درود بر سربازان بصیر امام زمان عج روحی فداه ،دعای ما مردم بدرقه راه و زندگیتان.