يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱

دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی در تهران

يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 825920
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی خبر داد و گفت: در مرحله‌ای از طرح رعد، ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.
دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران ضمن تشریح دستاوردهای طرح مشترک کاشف و رعد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با گرامی‌داشت روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: امروز همزمان دو طرح کاشف و رعد را اجرایی و عملیاتی کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: قرار بود طرح کاشف هفته گذشته انجام شود اما به جهت مناسبت‌ها و شلوغی کار عملاً دو طرح ادغام و با هم اجرا شد.

وی اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد در مجموع ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند که معمولاً اغلب آن‌ها سارقان خرد هستند و توسط همکاران در پلیس آگاهی در طرح کاشف ۴۲۴ نفر که غالباً سارقان حرفه‌ای، سابقه دار و باندی هستند، دستگیر شدند.

رحیمی عنوان کرد: ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی همچون قتل، سرقت مسلحانه، تجاوز و زورگیری جمع دستگیری‌ها در این مرحله از کاشف بوده است که دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در طرح کاشف حدود ۱۰ قبضه سلاح گرم از ۸۶ باند سارقان و قاتلان، آدم ربایان، جاعلان، کلاهبرداران و محکومان فراری کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: تمامی این سلاح‌ها در سرقت‌های مسلحانه توسط این افراد مورد استفاده قرار می‌گرفت و بر اساس اعترافات اولیه مجرمان دستگیر شده دو هزار ۶۲۸ فقره سرقت در طرح کاشف و دو هزار و ۵۸ فقره سرقت در طرح رعد کشف شده است.
https://jahannews.com/vdcdxk0jzyt0xn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxk0jzyt0xn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب آخرش چي ؟؟
اينها دوباره به چرخه فعاليت بر ميگردند با انگيزه بيشتر ؟؟؟