سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۱۱

اعترافات دستگیرشدگان اصفهان به ارتباط با خارج

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 578006
متهمان دستگیرشده در اغتشاشات روزهای گذشته اصفهان اعترافات مهمی در رابطه با نوع ارتباطات خود با شبکه های ضدانقلاب و خط گیری ها از سلطنت طلبان و معاندان کردند.
اعترافات دستگیرشدگان اصفهان به ارتباط با خارج
به گزارش جهان نيوز، متهمان دستگیرشده در اغتشاشات روزهای گذشته اصفهان اعترافات مهمی در رابطه با نوع ارتباطات خود با شبکه های ضدانقلاب و خط گیری ها از سلطنت طلبان و معاندان کردند.

یکی از دستگیرشدگان اغتشاشات روزهای گذشته در اعترافات خود از رابطه با رادیو فردا سخن گفته است.

این متهم اعتراف کرده است که رادیو فردا سوژه هایی برای او ارسال کرده و وی نیز اقدام به تهیه و ارسال اخبار متناسب با این سوژه ها کرده است.

در تلفن های همراه بسیاری از متهمان تصاویر و کلیپ های بسیاری از اغتشاشات و سران ضد انقلاب و سلطت طلبان، یافت شده است.

تلفن های همراه اکثر متهمان از نوع برندهای لوکس خارجی با قیمت های چند میلیونی بوده است.

منبع:رجا نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی از خارج پول گرفتن به دولت اعتراض کنن؟
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اتیش زدن پرچم و حسینه و مرگ گفتن بر نظام ورهبری(زبونم لال) وپاره کردن بنر سردار محبوب دلها یعنی اعتراض به دولت!؟ به تنها کسی که کار نداشتن خود روحانی بود!
Netherlands
مثل همیشه . بابا به وضع مردم رسیدگی کنید.هیچ نیروی خارجی هم تو کار نیست ‌. اینها مردم هستند . خسته از شهروند درجه ۲ بودن خسته از این همه فساد .و .........
عقل كل! حق مردمه كه نسبت به بي عدالتيها و فساد و گرانيها و بي خيالي مسئولين مرفه و بي درد اعتراض كنند و خواهان بهبود وضعيت فعلي شوند.
اما كسي كه به گراني و فساد مسئولين دولتي معترضه ,هيچگاه به خودش اجازه نميده به حسينيه و اماكن مقدس جسارت كنه,پرچم مقدس ايران را كه خون صدها هزار شهيد مظلوم به پايش ريخته شده آتش بزنه ,تصاوير شهداي گرانقدري كه براي عزت و اقتدار ايران از جان گراميشان گذشتند,پاره كنه.
اصلا" حمله به حسينيه و آتش زدن پرچم كشور و تصاوير شهدا و از اين قبيل وحشي گريها چه ربطي داره به اعتراض به فساد دولت شيخ حسن؟
اتفاقا" اكثر كساني كه اينروزها به وضع موجود اعتراض دارندكساني اند كه به شيخ حسن رأي داده اند! اين بي شرفهايي هم كه از اجتماعات معترضين سوء استفاده كرده به فتنه و آشوب دامن مي زنند هم مطمئنا" اصلا" در انتخابات شركت نكرده و دلشون هم براي مردم نمي سوزه . اينها يه مشت خس و خاشاك فريب خورده و اجير شده اي اند كه براي چنين روزهايي توسط سرويسهاي جاسوسي غربي و عبري تربيت شده اند.حساب اينها از قاطبه ملت جداست و بايد با شديدترين وجهي باهاشون برخورد بشه.
جنابعالي هم قبول كن يا اصلا" تو باغ نيستي و اين چيزا حاليت نيست و زيادي تحت تأثير القائات رسانه هاي تبليغاتي غربيهاي نامرد قرار گرفته اي يا اينكه خودتو به اون راه زده اي .
سید علی خامنه ای دلبر دلم
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران اینقد غیرت دارن که پرچم کشور شون رو نسوزونن مطمئنا دست منافقین تو کاره امثال شما مردم احمق نمیخواید اینارو بفهمید و همه چیزرو میذارید پای نظام
Iran, Islamic Republic of
چرا که نه بعضی با گرفتن پول بچه شون را می فروشند.
Iran, Islamic Republic of
هر دفعه که اعتراض و موضوع مشابه ای پیش میاد، فقط دنبال ارتباط با خارج هستن!!!
هیچ کس صدای ما له شده های مدیریت غلط کشور رو نمیشنوه
هیچ کس بهایی برای مستضعفین کشور قائل نیست
ببين جناب! اين انقلاب باشعار استقلال آزادي جمهوري اسلامي ايجاد شد و حق هر ايرانيست كه بر عليه بي عدالتي و فساد مسئولين اعتراض كرده و فرياد بزند و هيچ كس هم دنبال ربط دادن اين وحشيهايي كه حسينيه آتش مي زنن و به مقدسات اهانت مي كنند و با كمال پرروئي و بي شرمي, شعار" نه اسلام نه قرآن ,جانم فداي ايران سر مي دهند" با خرج نيست.اين خود خارجيهاي نامرد و خبيث و پست فطرتند كه به محض شروع چنين فتنه هاي از هول حليم توي ديگ مي افتن و خودشون رو لو مي دن.وقتي مسئولين ريز ودرشت غربي و آمريكائي و حتي وهابي عربستاني ! با ذوق زدگي خاصي در اينجور مواقع دلسوز ملت ايران مي شوند و دم از احقاق حق مردم ايران مي زنند!! وقتي كه فلان مسئول آمريكائي در مصاحبه اي اعلام مي كند كه قرار بود اين اتفاقات اخير و برنامه هايي كه پيش آمده در انتخابات مجلس ايران در سال 98 پيش بيايد و هنوزوقت اجراي آنها نبود"! آنوقت يكي مثل تو كه يا سر زير برف كردي از هيچي خبر نداري و يا ابوابجمعي همان وطن فروشها هستي و وظيفه ات گذاشتن چنين كامنتهايي در فضاي مجازيست, هستي, مي آيي و هرگونه ارتباط بي شرفهاي وطن فروشي كه از هر تجمع به حق اعتراضي مردم براي احقاق حقشان , در جهت هزينه تراشي براي كشور و نظام سوء استفاده نموده و به مقدسات ملت اهانت مي كنندرا تكذيب مي كند!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی با آتیش زدن مسجد و حسینیه و پرچم کشور الان دیگه به گرونی اعتراض کردید؟ خب کدام یک از این چیزها عامل گرانی است؟ کمی هم وجدان داشتن خوب است.
Iran, Islamic Republic of
التماس تفكر
عزيز من اگه به من و شما فشار اقتصادي بياد ميريم حسينيه آتيش بزنيم؟ پرچم ايران رو آتيش بزنيم؟ به امام حسين ع بي احترامي كنيم؟
قطعا نه
پس بدان و آگاه باش كه اينها مردم كوچه و بازار من و شما نيستن و جنس دغدغه هاشون از من و شما نيست
Iran, Islamic Republic of
باید کسانی را که پرچم کشور عزیزمان ایران را آتش زدند در ملاعام اعدام کنند که به 80 میلیون ایرانی توهین کردند