دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲۴
نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات تهران:

مردم از اتهام‌زنی‌ها خسته شده‌اند/ از ترکیب نمایندگان منتخب به نظر می‌رسد ریاست مجلس آینده هم با آقای قالیباف است/ اولویت مجلس دوازدهم بهبود وضع اقتصادی است

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 873375
نجابت در گفتگو با جهان نیوز تاکید کرد: اتهام زنی و سر و صدا کردن خلاف نظر رهبری است و حتی مردم هم از این نوع رفتار خسته شده‌اند.
مردم از اتهام‌زنی‌ها خسته شده‌اند/ به نظر می‌رسد ریاست مجلس آینده هم با آقای قالیباف است/ اولویت مجلس دوازدهم بهبود وضع اقتصادی است
گروه سیاسی جهان نيوز: حسین نجابت نماینده اسبق مجلس و یکی از 32 نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران در گفتگو با جهان نيوز درباره حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفند اظهار داشت: انتخابات سرنوشت سازی بود به دلیل اینکه در طول یکسال گذشته همه عناصر ضدانقلاب و عوامل داخلی آن‌ها تلاش کردند تا مردم رای ندهند. با وجود آن همه تبلیغات منفی و ناراحتی بخشی از جامعه از وضعیت اقتصادی، مشارکت بیش از 40 درصدی نشان می‌دهد که استقبال قابل ملاحظه‌ای از این دوره از انتخابات شده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که مجلس دوازدهم از مجلس یازدهم انقلابی‌تر خواهد بود؟ گفت: خوشبختانه در مجلس دوازدهم ترکیبی از جوانان در کنار افراد با تجربه انتخاب شده‌اند. این مجلس از مجلس دوره قبل چیزی کم ندارد البته در عمل باید خودشان را نشان دهند و باید صبر کرد. درباره مجلس یازدهم هم رهبری پس از گذشت یکسال از تشکیل آن از واژه انقلابی استفاده کردند.
 
نماینده اسبق مجلس درباره تغییر ریاست مجلس در دوره دوازدهم، گفت: با این ترکیبی که دیده می‌شود به نظر می‌رسد ریاست مجلس تغییر نکند و آقای قالیباف دوباره رای آورند.
 
نجابت درباره اولویت مجلس دوازدهم، بیان کرد: مجلس یازدهم کارهای خیلی خوبی انجام داد اما موضوعی که درباره این مجلس می‌توان از آن به عنوان نقطه ضعف تعبیر کرد مسئله فضای مجازی است. فضای مجازی مقداری رها است و نیاز به قوانینی است که جرم انگاری شود تا هر کسی نتواند در فضای مجازی هر چه که دلش می‌خواهد به هر نحوی بگوید و برای جامعه روان پریشی ایجاد کند یا به افرادی اتهام بزند و پس از آن هم هیچ خبری نشود. لذا اولویت شماره یک بحث فضای مجازی است، از طرفی وضعیت اقشار ضعیف در حوزه اقتصادی باید بهبود پیدا کند چراکه همواره تحت فشار هستند و این قابل قبول نیست. سایر طرح‌ها و لوایح مجلس هم بسته به موضوعات روز است اما این دو محور که گفته شد از مهمترین محورها است.
 
وی با اشاره به انذار ‎رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس جدید در خصوص پرهیز از اختلاف‌انگیزی، گفت: دامن زدن به اختلافات عدم تبعیت از فرمایش رهبری است و عده‌ای شاید بی‌توجه به فرمایشات رهبری حرف‌هایی می‌زنند و همه اینها خلاف وحدت است. آنچه که از مجموعه فرمایشات رهبری برداشت می‌شود وحدت ملی است. نباید کار را به جایی برسانیم که در گروه‌های سیاسی یا درون یک جناح جای دشمن را با برخی از همکاران خودمان تغییر دهیم. دشمن ما در خارج از کشور و عمدتاً با سردمداری آمریکا و اسرائیل در حوزه بین‌الملل است که هویت ما را زیر سوال می‌برد و هیچ علاقه‌ای به جمهوری اسلامی و افرادی که در آن خدمت می‌کنند ندارد و نباید این را از یاد ببریم.

نماینده اسبق مجلس در پایان گفت: باید میان ما مودت برقرار باشد البته اختلاف هم است و همیشه این موضوع در مجلس بوده اما با رعایت اخلاق و احترام باشد. نقادی همیشه بوده و هست و خواهد بود اما اتهام زنی و سر و صدا کردن خلاف نظر رهبری است و حتی مردم هم از این نوع رفتار خسته شده‌اند.
https://jahannews.com/vdca0enam49n0e1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0enam49n0e1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اولویت؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی برادرا اصلاحات را حذف میکردن باید به فکر امروز خودشونم میفتادن چون در نبود رقیب اختلافات درون گروهی شروع می‌شود!!
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که نه تاک بماند و نه تاک نشان!؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان توسط مردم حذف شدند لیست علی مطهری مورد تایید احزاب اصلاح طلب بود اما رای نیاورد.
Iran, Islamic Republic of
اختلاف نظر که طبیعی هست. مهم اینکه که انسان نظر افراد رو که شنید، اگه حق بود بپذیره. اگه نبود نپذیره. بدون تفرقه افکنی و با رعایت اخلاق اسلامی نظرشو بگه.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته .
Iran, Islamic Republic of
انقلاب خیلی برای قالیباف و خانواده اش هزینه داده است.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف یادگار شهدا است، تخریب قالیباف پشت کردن به آرمانها است
Iran, Islamic Republic of
قالیباف هم برای انقلاب زحمت کشید در هیجده سالگی فرمانده لشگر شدن اوج شهامت و شجاعت است
Iran, Islamic Republic of
این کشور ۲۰۰ هزار شهید داده است انقلاب مدیون قالیباف و امثال قالیباف نیست قالیباف و امثال او مدیون انقلاب هستند مادری که ۴ شهید داده است خود را مدیون انقلاب میداند
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای نجابت عجله نکنید بهتره تا تشکیل مجلس جدید صبر کنید و انتخاب رئیس آن را به خودشون بسپارید. این عبارت «به نظر می رسد» خیلی جاها جواب نداده.
Iran, Islamic Republic of
این مطلب شما دقیقا نقض نظر رهبری است و عین دامن زدن به اختلاف ها
Iran, Islamic Republic of
شما اول خودت برو مجلس بعد رییس انتخاب کن.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
مردم از رفتار غلط یک سری از مسولین
خسته شده اند
Georgia
ریاست مجلس ارثی نیست هر کس شایسته باشد رئیس می شود
Iran, Islamic Republic of
ملثا کی؟
Iran, Islamic Republic of
پس هر کس انتخاب شد دیگر اعتراضی ندارید؟!
Iran, Islamic Republic of
قالیباف به جای یه عذرخواهی ساده خشک خالی از بچه های جهادی وحزب اللهی هم نکرد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که بنا به فرموده رهبر انقلاب که بی تقوایی و تهمت و تخریب رو منع کردند اما بعضی ها هنوز دارن بر این طبل می کوبند
بلال خان
Iran, Islamic Republic of
هنوز نرفته مجلس میگه رییس مجلس کیه
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
سبد معیشتی خانوار ١٧ میلیون، حقوق پایه کارگران ۵ میلیون و ٣٠٠
جوان
Iran, Islamic Republic of
اولا کف حقوق کارگران ۵ و خورده ای بود؟!!! نَه.
ثانیا حداقل حقوق برای کسی هست که سابقه کار نداره مثلا جوان ۱۸، ۱۹ ساله.
ولی کارگر و کارمندی که مثلا ۱۰، ۱۵ سال سابقه کار و بیمه داره، حداقل حقوق رو که نمیگره. بیشتر میگیره. چون سابقه داره.
مثلا بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون ممکنه بگیره.
محمد حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام
رئیس مجلس ان شا ء الله حمید رسائی است