يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۴
۲

سوال رهبر انقلاب درباره یک سریال

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 380049
کارگردان مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان پیگیر سریال حضرت موسی(ع) بودند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کارگردان مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان پیگیر سریال حضرت موسی(ع) بودند.

«فرج الله سلحشور» درباره عیادت روز گذشته هنرمندان و ورزشکاران از مقام معظم رهبری گفت: توفیقی نصیبمان شد که بتوانیم به عیادت رهبری برویم. ما که وارد اتاق شدیم، حضرت اقا استراحت می‌کردند و یکسری هنرمند هم آنجا بودند. وقتی خدمتشان رسیدیم، برایشان دعا کردیم که هرچه زودتر خداوند به ایشان شفای عاجل بدهد.

وی ادامه داد: در صحبتی که با رهبری داشتم، ایشان از کسالت من با خبر هستند و به من گفتند که چندین بار سر نماز و همچنین در حرم امام رضا(ع) برایم دعا کرده‌اند که برای من دلگرمی بزرگی بود.

سلحشور تصریح کرد: همچنین ایشان از من پیگیری کردند که ساخت سریال حضرت موسی(ع) به کجا رسید و من هم اعلام کردم که متن به طور کامل به پایان رسیده و فیلمنامه خوبی از آب درآمده است. ایشان هم ابراز امیدواری کردند که انشاءالله در ساخت هم خوب باشد.

وی گفت: الحمدلله رهبری سرحال و قبراق بودند و با دوستان شوخی می‌کردند و نکات طنزی را هم گاهی بیان می کردند. مثلا ایشان به جعفر دهقان گفتند که چرا انقدر کم کار می‌کنید و همچنین بیشتر دوستان را به اسم کوچک می‌شناختند. این عیادت توفیقی بود که نصیب ما شد و امیدوارم همه کسانی که دوست دارند ایشان را از نزدیک ببینند، به زودی رهبری را در لباس عافیت ملاقات کنند.

روز گذشته برخی هنرمندان و ورزشکاران با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از رهبر انقلاب با ایشان به گفت‌وگو پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا به اقا سلامتی دادی این مجنون رو هم شفا بده
ما بی هنران در تب دیدارتان سوختیم
این سوختن از درس پروانه آموختیم
سرو را چه نیاز به دیدار خار بوته‌گان
از دور چشم برآن قامت رعنا دوختیم