يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
مدیرمسئول روزنامه جام‌جم:

پایگاه فکری روزنامه‌بهار از مردم عذرخواهی‌کند

موضع اصلاح‌طلبان نشان‌دهنده عزم آنها در مقابله با انحراف است
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 321750
مدیر مسئول روزنامه جام‌جم با بیان اینکه پایگاه فکری روزنامه بهار باید نسبت به مقاله روز عید غدیر از مردم عذرخواهی کند، گفت: موضع گیری اصلاح طلبان نسبت به این مقاله نشان دهنده اعتدال و عزم آنان برای مقابله با انحراف خواهد بود.
پایگاه فکری روزنامه‌بهار از مردم عذرخواهی‌کند
به گزارش جهان، بیژن مقدم در گفتگو با مهر با اشاره به توقف موقت روزنامه بهار در پی انتشار مقاله ای به مناسبت روز عید غدیر خم ، ضمن تقدیر از اقدام روزنامه بهار جهت عذرخواهی از مردم گفت: روزنامه‌ها باید به خاستگاه نویسنده توجه داشته باشند.

مدیر مسئول روزنامه جام جم افزود: : نویسنده این مقاله از اعضای نهضت آزادی بوده و سوابق محکومیتی داشته است لذا روزنامه ها در انتخاب نویسندگان باید به خواستگاه آنان توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روز عید غدیر باید مطالبی که توسط روزنامه ها منتشر شود در جهت تبیین چنین حادثه بزرگ تاریخی باشد افزود: روح این مقاله متضاد با روح غدیر بود و ما حمل را بر صحت می گذاریم که هیچ کس این مقاله را نخوانده است.

مقدم همچنین با تاکید بر اینکه پایگاه فکری این روزنامه نیز باید از جامعه عذرخواهی کند، گفت: گرایش و پایگاه فکری این روزنامه مشخص و منتسب به جناح اصلاح طلب است بنابراین باید اصلاح طلبان نیز نسبت به محتوای این مقاله موضع گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه موضع گیری اصلاح طلبان نسبت به این مقاله نشان دهنده اعتدال و عزم آنان برای مقابله با انحراف خواهد بود تصریح کرد:موضع‌گیری اصلاح‌طلبان نسبت به این مقاله نشان دهنده این است که آنان نیز در برابر هر باطلی موضع گیری می‌کنند و این انتظار از وجدان عمومی وجود دارد که بزرگان اصلاحات نسبت به این مقاله موضع‌گیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *