جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

تصاویر آتش سوزی در یک پمپ بنزین

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 877450
تصاویری از محل وقوع آتش سوزی در یک پمپ بنزین در کرمان منتشر شده است. این حادثه صبح امروز به وقوع پیوست.
تصاویر آتش سوزی در یک پمپ بنزین
به گزارش جهان نيوز، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در یکی از جایگاه های عرضه این شهر خبر داد و اعلام کرد که یک نازل پمپ بنزین نیز سوخت که با حضور به‌موقع آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

جمشید حسین‌خانی با بیان اینکه، این چهارمین مورد آتش ناشی از قاچاق و دومین مورد آن در پمپ بنزین در یک ماه اخیر است افزود: ساعت ۱۰:۵ صبح امروز اولین تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جایگاه عرضه سوخت برادران انجم شعاع واقع در میدان خواجو برقرار شد.
وی اظهار داشت: بلافاصله سه خودرو سنگین و نیمه سنگین از سه ایستگاه عملیاتی نزدیک به محل حادثه اعزام شد. اولین خودرو کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسید و بلافاصله عملیات مهار آغاز شد.

حسین‌خانی بیان کرد: با توجه به سرعت عمل تیم های عملیاتی، آتش این خودرو شعله‌ور حامل مشک سوخت قاچاق از نوع بنزین بلافاصله خاموش و فقط به یکی از پمپ ها خسارت وارد شد.

به گفته حسین خانی سرعت عمل آتش نشانان مانع از سرایت آتش به سایر بخش های پمپ بنزین و دیگر خودروها شد.

وی با اشاره اینکه حجم آتش ناشی از سوخت بنزین قاچاق در این حادثه بالا بود گفت: سرعت عمل آتش نشانان در این حادثه و حوادث اخیر از بروز حوادث بدتر جلوگیری کرده که جای قدردانی دارد.

حسین خانی ضمن ابراز نگرانی از حوادث و آتش سوزی های ناشی از قاچاق سوخت در استان کرمان گفت: این حادثه طی یک ماه اخیر چهارمین آتش سوزی ناشی از قاچاق سوخت بوده که در کرمان اتفاق افتاده و دومین آتش سوزی طی این مدت است که در جایگاه سوخت اتفاق افتاده است.

طی چند هفته اخیر نیز یک خودرو حامل قاچاق سوخت در ورودی جایگاه عرضه سوخت امیرالمومنین شهر کرمان آتش گرفت.
https://jahannews.com/vdciwyavut1ay52.cbct.html
jahannews.com/vdciwyavut1ay52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *